نوشته شده توسط : امامی

با افزایش گزینه های جذاب  طراحی وب سایت جدید، ما میلیون ها برنامه و وب سایت را مشاهده می کنیم.  در این برنامه  بسیاری از گزینه های طراحی ضعیف را می بینیم که مانع از توسعه آن ها می شود. از جمله محتوای ضعیف، ناوبری ناچیز و خطا های نا شناخته، جنبه های زیادی از طراحی وجود دارد که می تواند بهبود یابد.

اجتناب از اشتباهات رایج در طراحی برنامه های کاربردی

در این مقاله قصد داریم از  ۱۰ اشتباه رایج در طراحی برنامه های کاربردی توسط راه حل های ارائه شده پرهیز کنیم.

۱ –  استفاده از طراحی پاسخگو را فراموش نکنید

بیش از ۴۰ درصد از جستجوها در موبایل انجام می شود، داشتن یک وب سایت که می تواند به درستی روی آن دستگاه نمایش داده شود برای هر کسب و کار اهمیت دارد. بسیاری از وب سایت های این روزها با طراحی وب پاسخگو ایجاد شده اند. گوگل یک به روز رسانی جستجو را معرفی کرد که وب سایت های غیر پاسخگو را در جستجوهای تلفن همراه جریمه می کند، اگر ما روی این نکته تمرکز نکنیم، مشکل بزرگی به وجود خواهد آمد.

۲ – اختلال در طراحی محتوا

محتوا در برنامه چیزی است که مشتری توسط آن هدایت می شود. ساختار محتوا می تواند باعث یک موفقیت یا شکست باشد. کاربران وقت ندارند کل صفحه را بخوانند ، آنها فقط نقاط ضروری مانند عنوان ها، زیر شاخه ها، گلوله ها، کلمات کلیدی و غیره را اسکن می کنند. ما باید محتوای مهم و لینک هایی را که کاربران هنگام کلیک کردن از طریق صفحه، کلیک می کنند را برجسته کنیم.

  • محتوای غیر ضروری که صفحه را پر می کند، در صفحه قرار ندهید.
  • با استفاده از حاشیه ها، فاصله بین متن و تصاویر خود وب سایت را به اندازه کافی خوانا کنید.

به روز رسانی و هماهنگی : هدف از به روز رسانی این است که محتوای جدید و یا ویژگی های جدید را اضافه کنید و اشتباهات گذشته را تصحیح کنید.

۱۰ اشتباه رایج در طراحی برنامه های کاربردی

۱۰ اشتباه رایج در طراحی برنامه های کاربردی

۳ – عناصر طراحی واقعی را فراموش نکنید

عناصر طراحی سازگار را از طریق نرم افزار داشته باشید.

عناصر طراحی پلت فرم (Android / iOS) را در نظر بگیرید و بر اساس آن برنامه را ایجاد کنید. اطمینان حاصل کنید که عکس ها، فیلم ها و آگهی ها از محتوا پشتیبانی می کنند و طرح را متعادل می کنند.

آیکن ها و تصاویر پشتیبانی از متن به کاربر کمک می کند به راحتی از طریق اسکن محتوا با استفاده از این تصاویر زیبا، تجربه خوبی داشته باشند. اطمینان حاصل کنید که آیکون ها و تصاویر به کار رفته، از محتوا پشتیبانی می کند و مطابق با محتوا باشد.

۴ – زمان بارگیری را کنترل کنید

در حالی که خوب است که انیمیشن جاوا اسکریپت زیبا داشته باشیم تا توجه مشتریان را جلب کنیم اما اگر این کار کارایی را تحت تأثیر قرار دهد خوب نیست.

یک صفحه با نیمی از تصاویر با آیکون های مختلف و عدم وجود سلسله مراتب محتوا منجر به طراحی بد می شود. و زمان بارگیری را کند می کند.

هدف از طراحی خوب، ارائه راهنمایی، تمرکز و یک سلسله مراتب محتوا است. با کنترل و تنظیم محتوا می توانید زمان بارگیری را بهبود بخشید.

۵ – اندازه صحفه نمایش

به عنوان طراحان خوب، ما باید یک سایت را که متناسب با تمام اندازه صفحه نمایش است، ایجاد کنیم. ۱۰۲۴x768 پیکسل طرح بندی بهینه شده برای وب سایت ها است.

ما می توانیم در مورد قطعنامه های معمولی استفاده شده از سایت های زیر اطلاعاتی بدست آوریم:

  • گوگل آنالیز:اطلاعاتی را در مورد سیستم عامل هایی که بیشتر شامل مشتریان شما هستند و به وضوح بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند را می دهد. این تاریخ بسیار زیاد در تجدید نظر در وب سایت کمک می کند. به عنوان مثال Minttra فرصتی را در اختیار مشتریان تلفن همراه قرار داده و برنامه وب را رها کرده است و این موضوع کمک می کند تا میلیون ها بار دانلود شوند. اما در اواخر امسال آنها با برنامه وب پشت سر می گذارند.
  • W3 Schools Browser Stats: شما می توانید یک لیست از مرورگر محبوب استفاده شده توسط netizens پیدا کنید و آنها را با توجه به محبوبیت مرتب کنید.

 

۱۰ اشتباه رایج در طراحی برنامه های کاربردی

۱۰ اشتباه رایج در طراحی برنامه های کاربردی

۶ – نحوه ارتباط با مشتری

برای برخی از مشتریان سوالاتی پیش می آید که برای پاسخ دادن به آن ها راهی باید در پیش گذاشت. اما نمی شود که شماره تلفن تان را روی نرم افزار قرار دهید تا آن ها برای کوچک ترین سوال به شما زنگ بزنند بلکه باید در یک قسمت سوالات رایج را قرار دهیم تا به سوالات مشتریان پاسخ داده شود.

۷ –   توجه به مخاطبان هدف

این بسیار مهم است طراحی اپلیکیشن باید به گونه ای باشد که با مخاطبان هدف سازگار باشد و نحوه استفاده از رنگ ها و طرح ها باید مطابق با سلیقه مخاطبان باشد تا آن ها از اپلیکیشن لذت کامل ببرند. و فروش شما بالا برود.

۸ –  قرار دادن تبلیغات در جای اشتباه

تبلیغات هسته ای برای هر نام تجاری برای تولید درآمد است، اما اگر آن را در برنامه و پر تحرک و  ناراحت کننده برای کاربران، نشان دهید، تبلیغات شما نادرست است و شما باید استراتژی خود را از قرار دادن تبلیغات تغییر دهید.

  • تبلیغات تمام صفحه را در نظر نگیرید و دکمه بستن نامرئی نباشد.
  • هرگز مطالب را با قرار دادن آگهی ها پوشش ندهید، که این کار، هدف برنامه را از بین می برد.

۹ –  فرم ثبت نام / ثبت نام پیچیده.

از اطلاعات کاربران برای ثبت نام کدام موارد را لازم دارید؟  اگر شما نیاز به اطلاعات زیادی دارید، در مراحل مختلف برنامه، آن را جمع آوری کنید، به طوری که کاربر نگران مشاهده فرم های مختلف ثبت نام نباشد.

۱۰ –  ترویج مشارکت اجتماعی

شخصا با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید، که هویت نام تجاری را تقویت می کند و رابطه را تقویت می کند.

  • پست کردن وبلاگ ها در رسانه های اجتماعی می تواند رتبه های بالاتر در گوگل را به دست آورد.
  • Freebies که مشتری را به استفاده از برنامه تشویق می کند.

ترجمه از medium.com



:: برچسب‌ها: ۱۰ اشتباه رایج در طراحی برنامه های کاربردی,طراحی برنامه های کاربردی ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی

ایده های طراحی UI / UX همیشه نقش مهمی را در کمک به طراحان در طراحی اپلیکیشن موبایل iOS یا Android بازی می کنند. به همین دلیل است که طراحان اغلب زمان زیادی را صرف جستجوی انواع قالب های رایگان یا تجاری می کنند. در این مقاله، مجموعه ای از آخرین طرح های رابط کاربری اپلیکیشن های موبایل را آورده ایم.

اپلیکیشن موبایل YONO.MP3  - برنامه موسیقی

طراحی اپلیکیشن 

* طراحی اپلیکیشن موبایل توسط: آنتون Shmatko، استودیوی سبز کوسه، پاول کندکین

*درباره نرم افزار:

اپلیکیشن موبایل YONO.MP3 یک برنامه موسیقی است که نه تنها کاربران را قادر می سازد تا به موسیقی گوش دهند، بلکه از رادیو نیز می توانند برای دنبال کردن  اخبار یا سایر مطالب جالب استفاده کنند. این یک نم افزار خوبی است برای اشتراک و کشف آهنگ های مورد علاقه، آلبوم ها و هنرمندان.

* نکات برجسته:

رابط کاربری این اپلیکیشن واقعا تمیز و چشمگیر و با یک طرح رنگی مناسب است: تمام رابط های طراحی شده با کنتراست رنگی زیبا بین قرمز و سیاه، استفاده شده است که آن را شیک می سازد. غلظت رنگ نیز در برخی از دکمه ها و بخش های کوچک رعایت شده است. این باعث می شود مردم روی این قطعات ویژه تمرکز کنند و به کاربران یک حس سلسله مراتب را بدهند.

همپوشانی عکس ها، دکمه ها و آیکون نیز برای کاربران زیبا و راحت است. و در مجموع برنامه ای کاربر محور، زیبا و آسان برای استفاده است.

اپلیکیشن موبایل ردیاب آبیاری - برنامه زندگی

برنامه ردیاب آبیاری 

* طراحی اپلیکیشن موبایل توسط: Tubik

*درباره برنامه:

اپلیکیشن موبایل ردیاب آبیاری یک برنامه تلفن همراه است که می تواند کاربران را به آب مورد نیاز گیاهان و پیگیری آمار آبیاری برای هر کارخانه ای یادآوری کند. این برنامه برای پرورش دهندگان گل و گیاه مفید است.

* نکات برجسته:

این واقعا یک ایده عالی برای نظارت بر آمار آبیاری گیاهان است و همچنین به کاربران یادآوری می کند تا به موقع به گیاهان خود آب دهند. علاوه بر این، عکس های پس زمینه مختلف از گیاهان، یک حس تازه و شاد به کاربران می دهد. همچنین جزئیات بسیاری از گیاهان را برای کاربران فراهم می کند تا به راحتی و به آسانی شرایط گیاه مانند رطوبت، دما، نور و غیره را بدانند.

طرح رنگ آن، پس زمینه سیاه و سفید با آیکون های سفید / سبز با موضوع اصلی (گیاه سبز)، کاملا در هم آمیخته است و برای کاربران قابل قبول تر است.

گوش دادن  - برنامه موسیقی

برنامه موسیقی 

* طراحی اپلیکیشن موبایل توسط: CD UXT

*درباره نرم افزار:

نرم افزارگوش دادن، نیز نمونه اولیه از نرم افزار موسیقی است که هدف آن ارائه تجربه های گوش دادن منحصر به فرد و دلپذیر از انواع مختلف موسیقی است. با رابط های روشن، مردم به راحتی می توانند آهنگ های مورد علاقه خود را از انواع کانال های موسیقی یا بر اساس صحنه های مختلف مانند  New، Radio، Theme، Album، Drive، Wash، Sport، Work، Meet  و غیره پیدا کنند و به آن گوش دهند. رابط کاربری سفارشی همچنین به کاربران اجازه می دهد تا به موسیقی بر اساس حالات مختلف گوش دهند. بنابراین، زمانی که می خواهید از دنیای موسیقی لذت ببرید این می تواند انتخاب خوبی باشد.

* نکات برجسته:

رنگ پس زمینه آبی سلطنتی آن کاملا با کلمات و عکس های سفید مطابقت دارد. تصاویر نشان دهنده صحنه های مختلف و کانال ها نیز جالب و زیبا هستند. و تمام آیکون ها و دکمه های آن با سایه های روشن نیز برجسته است به آسانی قابل رؤیت است و اغلب کاربران می توانند تجربه بسیار نرم و راحتی داشته باشند. بنابراین، کاربر پسند است.

NightOwl Coffee - اپلیکیشن سفارش قهوه

اپلیکیشن سفارش قهوه 

* طراحی اپلیکیشن موبایل توسط: Queble Solutions

*درباره نرم افزار:

نرم افزار سفارش قهوه می تواند به کاربران کمک کند که قهوه داغ در اندازه های مختلف و با کیفیت و به سرعت بر اساس نیازهای خود سفارش دهند.

* نکات برجسته:

سبک تصاویر در این برنامه منحصر به فرد است. پس زمینه خالص آن تزئین شده با گرافیک خاکستری ساده است و دکمه های زرد آن واقعا زیبا و شسته و رفته است. در مجموع یک نرم افزار ساده و زیبا است در کنار آسانی کار.

Roomframes  - نرم افزار مدیریت برنامه

نرم افزار مدیریت برنامه 

* طراحی اپلیکیشن توسط: Adrain Rudzik

*درباره نرم افزار:

اپلیکیشن موبایل Roomframes یک برنامه iOS است که می تواند به افراد کمک کند تا مکان هایی را که بازدید کرده اند به یاد بیاورد، به ویژه اتاق هایی که قبلا در آنجا خوابید و نمی خواهند در آینده فراموش کنند.

* نکات برجسته:

این اپلیکیشن موبایل چندین فریم رابط کاربری را برای اضافه کردن مکان های مختلف، هتل ها، ایستگاه های کاری یا دفاتر جدید و غیره را دارد. در هر مکان می توان تاریخ، عکس، توضیحات و جزئیات بیشتری را اضافه کرد تا هیچ چیز فراموش نشود. زمینه سفید خالص آن، همه عکس ها، برچسب ها، یادداشت ها و توصیف ها را برجسته تر را می سازد. این برنامه یک نرم افزار عالی برای کاربران است که می توانند خاطرات خود را به یاد بیاورند و آن ها را با دوستان و خانواده به اشتراک گذارند. 

اپلیکیشن موبایل اسلاید اتومبیل ios  - برنامه زندگی

اپلیکیشن زندگی 

* طراحی اپلیکیشن توسط: ملانی روا

*درباره برنامه:

اپلیکیشن موبایل اسلایدی iOS  برنامه ای برای تلفن های همراه با سیستم عامل iOS است که می تواند به کاربران در طبقه بندی، جستجو و انجام کسب و کار با اتومبیل ها کمک کند و همچنین یک ابزار خوب برای افرادی است دوستداران ماشین های مختلف هستند و می خواهند با این صاحبان این اتومبیل ها ارتباط برقرار کنند.

* نکات برجسته:

در این برنامه با زمینه های خالص طراحی شده، به کاربران اجازه می دهد تا اطلاعاتی از خودرو، مانند عکس های اتومبیل، قیمت ها، توضیحات و اطلاعات مالک، و غیره، را داشته باشند. رابط جستجو نیز کاربران را قادر می سازد اتومبیل های مورد نظر خود را با کلیک ساده پیدا کنند.

کارولین  - برنامه خرید

برنامه خرید 

* طراحی اپلیکیشن موبایل توسط: وردوشی آدامی

*درباره برنامه:

کارلین یک اپلیکیشن خرید است که کاربران، به ویژه کاربران خانم را قادر می سازد تا شلوار، کت، لباس و لباس های بیشتری را به دلخواه خود جستجو و خرید کنند.

* نکات برجسته:

پس زمینه خالص صورتی آن واقعا شیرین و جذاب برای کاربران خانم است. و آیکون ها و دکمه ها نیز ساده و است و به سادگی پیدا می شوند. علاوه بر این، مجموعه ای از صفحات را ارائه می دهد که شامل تقریبا تمام جزئیات مورد نیاز کاربر در هنگام جستجو و خرید لباس ها مانند خانه، حساب من، سفارشات من، سبد خرید، علاقه مندی های من، دعوت نامه های من و تنظیمات و غیره است.

فضا  - برنامه مدیریت

طراحی اپ 

* طراحی اپلیکیشن موبایل توسط: Doeun Shin

*درباره برنامه:

فضا یک اپلیکیشن موبایل است که به کاربران اجازه می دهد تا زندگی راحتتری داشته باشند.  ارائه اطلاعات مفید بر اساس نیاز های کاربران، مانند ترافیک جاده ها و خیابان ها و اطلاعات آب و هوا، و ارائه صداهای زنگ مطابق با خلق و خوی مختلف از ویژگی های این نرم افزار است.

* نکات برجسته:

دارای طراحی زیبا به همراه دکمه های متحرک زنده و عکس های واقعی است. رنگ آبی آن نیز به کاربران اجازه می دهد تا بدون توجه به اینکه آیا در صبح یا شب استفاده می کنند احساس راحتی در استفاده از نرم افزار داشته باشند. علاوه بر این، کاربران را قادر می سازد تا زندگی خود را با بسیاری از رابط های عملکردی مانند تقویم، خدمات روزانه، خلاصه روز و دفتر خاطرات صوتی و غیره مدیریت کنند. بنابراین، شیرین و جذاب است.

اپلیکیشن موبایل QuickBee  - برنامه تبلیغاتی

برنامه تبلیغاتی 

* طراحی اپلیکیشن موبایل توسط: Monish Mohanan

*درباره برنامه:

QuickBee  یک اپلیکیشن موبایل تبلیغاتی طبقه بندی شده است که اطلاعات زندگی را برای کاربران در دسته های مختلف مانند اتومبیل، املاک، شغل، خدمات، آموزش و سایر دسته بندی ها ارائه می دهد. کاربران می توانند به راحتی ثبت نام کنند و یک پروفایل ایجاد کنند.

* نکات برجسته:

طراحی این برنامه بسیار زیبا و شسته رفته به نظر می رسد. دکمه های ساده و رنگارنگ نشان می دهد که دسته های متنوع و واضح فریم های تبلیغاتی محبوب را به صورت منظم نشان می دهند. آیکون های بردار آن به آسانی قابل درک است و عمدتا شامل برخی از صفحه های مفید مانند صفحه ورود، کاوش صفحه نمایش، فهرست فهرست رده و جزئیات صفحه، و غیره است.

کیف پول  - برنامه مالیطراحی اپلیکیشن موبایل 

 

طراحی اپلیکیشن موبایل توسط: uixNinja

*درباره برنامه:

این اپلیکیشن موبایل یک برنامه مالی است که به کاربران اجازه می دهد تا پول خود را مدیریت کنند.

* نکات برجسته:

رنگ کنتراست و شیب رنگی آن بسیار متمایز است. آیکون های ساده و هندسه های رنگارنگ همه ی رابط ها را ساده و چشمگیر می کند. 

سخن آخر

این ها همه 10 طرح جدید رابط اپلیکیشن های موبایل هستند که ما برای شما جستجو و جمع آوری کرده ایم. آنها به شما کمک می کنند طرح های جدید را برای پروژه طراحی UI تلفن همراه پیدا کنید. امیدوارم که از آنها برای بهبود آثار رابط UI / UX خود استفاده کنید.

ترجمه از سایت uxplanet



:: برچسب‌ها: ایده های جدید طراحی اپلیکیشن موبایل,ایده های جدید طراحی اپلیکیشن,ایده های طراحی اپلیکیشن موبایل,ایده اپ موبایل ,
:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی

ارائه مطالب وب سایت در چندین زبان مختلف لایه های پیچیده جدیدی را به سایت شما اضافه خواهد کرد. اولین مانع شما ترجمه مقالات خواهد بود. طراحی وب سایت چند زبانه واقعا کار دشواری است. برای کمک به شما در این زمینه، من قصد دارم تا برخی نکات را ارائه دهم و برخی از تجارب خود را برای طراحی سایت های چند زبانه به اشتراک بگذارم.

ترجمه را دریافت کنید

اولین نکته عملا مربوط به طراحی وب سایت نیست، اما اهمیتی ندارد. هنگامی که محتوا شما در چندین زبان ارائه می شود بهتر است که به نرم افزار های ترجمه اعتماد نکنید. اشتباه نگیرید، ابزارهایی مانند Google Translate وجود دارند که استفاده از آن ها در طراحی وب سایت راحت است و هر روز در حال بهبود بیشتری هستند. اما دقت متن ترجمه شده اهمیت بسیار زیادی دارد.

مترجم گوگل 

همین دلیلی مناسب برای استخدام یک مترجم برای وب سایت می باشد. استفاده از سرویس های پولی و سیستم های ترجمه محور هم خوب است اما انسان ها دانش بهتری از نرم افزار ها  در این زمینه دارند.

استفاده از گزینه زبان های وب سایت

استفاده از یک وب سایت چند زبانه بدون داشتن توانایی برای تغییر زبان آن بی فایده است. اغلب در طراحی وب سایت های چند زبانه از یک منو کشویی استفاده می کنند که در سمت راست صفحه قرار می گیرند (برای محتوا از سمت راست به چپ گوشه سمت راست مناسب تر است).

گزینه های زبان در طراحی وب سایت 

پرچم ها

پرچم ها اغلب برای نشان دادن یک زبان استفاده می شوند. با این حال، من خیلی با استفاده از پرچم ها موافق نیستم و دلایل خود را در زیر لیست کرده ام:

  • پرچم ها نشان دهنده کشورها هستند، نه زبان ها
  • یک کشور می تواند بیش از یک زبان رسمی داشته باشد.
  • یک زبان را می توان در بیش از یک کشور صحبت کرد.
  • بازدیدکنندگان ممکن است پرچم (به دلیل اندازه آیکون) را شناسایی نکنند و یا ممکن است یک پرچم با پرچم های مشابه اشتباه گرفته شود.

برای مثال:

 پرچم ها 

بهتر است از ترتیب حروف الفبا برای انتخاب زبان ها استفاده نمایید. می توانید از نوار کناری ویکی پدیا برای درک بهتر و الهام گرفتن استفاده نمایید.

ریدایرکت کردن

در طراحی برخی از وب سایت ها هنگامی که زبان تغییر می کند، کاربران را به صفحه اصلی هدایت می کنند. این می تواند گیج کننده باشد، زیرا پس از آن کاربران باید دوباره صفحه را پیدا کنند. برای حفظ رضایت بازدید کنندگان خود، آنها را به همان صفحه (ترجمه شده) انتقال دهید.

تشخیص دادن زبان پیش فرض سایت

آیا می خواهید یک زبان پیش فرض برای بازدیدکنندگانی که اولین بار وارد وب سایت شما می شوند تنظیم شود؟ در حقیقت این امکان وجود دارد که زبان کاربر را تشخیص دهید و به طور خودکار صفحه برای زبان مورد نظر کاربر نمایش دهید.

Encoding و فونت ها

محتوای شما باید قابل خواندن باشد، بنابراین مطمئن شوید که Encoding در هدر سایت به درستی و به صورت زیر تنظیم شده است:

<meta charset="utf-8">

سپس فونت های واقعی را در نظر بگیرید: فونت وب سایت شما باید با تمام زبان هایی که پشتیبانی می کنید، مخصوصا با زبان های غیر لاتین سازگار باشد. این به این معنی است که فونت مورد استفاده باید حاوی تمام کاراکتر ها و حروف الفبا باشد که شما به طور معمول نیاز دارید. بعضی از زبان ها شامل صدها کاراکتر می شوند و فونت ها را بسیار سنگین میکنند. در نتیجه، گروههای کاراکتری را که در فایلها وجود دارد تصحیح کنید.

چندین وبسایت وجود دارد که فونتهای غیر لاتین را ارائه می دهند، مانند typebank.co.jp.

راست چین و چپ چین بودن وب سایت

این چیزی است که شما ممکن است از آن آگاه نباشید: زبان مسیری ندارد، اما اسکریپتی که در آن نوشته شده است چرا! به عنوان مثال، آذری (که توسط مردم آذربایجان صحبت می شود) را می توان با استفاده از اسکریپت های لاتین یا سیریلیک، به صورت LTR (چپ به راست) نوشت. به جای آن می توانید برای آن اسکریپت عربی بنویسید، در این صورت RTL (راست به چپ) نوشته می شود.

دایرکشن وب سایت 

اکثر زبان ها از اسکریپت هایی استفاده می کنند که از چپ به راست قابلیت خواندن دارند. این موارد سبب تغییر طرح کلی وب سایت می شود. متن، تصاویر، ناوبری، ستون های فرعی، دکمه ها، منقطع ها، نوارهای پیمایش ... همه باید چپ چین یا راست چین شوند.

برای محتوا، جهت متن را "dir = rtl" مشخص کنید. این ویژگی توسط تمام مرورگرهای اصلی پشتیبانی می شود. در اینجا یک مثال HTML است:

یا با استفاده از css:

.content {
  direction: rtl;  /* Right to Left */
}

هنگام طراحی وب سایت چند زبانه چندین نکته دیگر هم وجود دارند که بایستی در نظر گرفته شوند. 

تاریخ
هر کشوری از یک فرمت تاریخ مشابه با دیگر کشور ها استفاده نمی کند. گاهی اوقات شما باید تاریخ های مربوط به تقویم های مختلف را نیز استفاده نمایید.

نگرانی های اخلاقی
کشورها دیدگاه های اخلاقی متفاوتی دارند. یک طبیعت خاص فرهنگی از جنسیت، طنز، نمادین و غیره وجود دارد که به راحتی در هنگام ترجمه یک وب سایت نادیده گرفته می شوند. به عنوان مثال: در برخی کشورها کاملا قابل قبول است که یک عکس بدون حجاب دیده شود ولی در اکثر کشور های اسلامی اینطور نیست. پس هنگام طراحی وب سایت چند زبانه به این نکته نیز توجه ویژه داشته باشید.

کپچا ها
آیا از کپچا ها در وب سایت خود استفاده می کنید؟ اطمینان حاصل کنید کپچا تولید شده با زبان سایت شما متناسب است.

کپچا سایت 

شماره تلفن ها

 با استفاده از شماره تلفن های موجود در وب سایت خود که شامل کد کشور ها هستند به بازدیدکنندگان خود کمک نمایید. 

برگرفته از سایت tutsplus



:: برچسب‌ها: نکات طراحی وب سایت چند زبانه ,
:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی

هنگام کار بر روی یک پروژه طراحی وب سایت و راه اندازی سایت جدید، روشن شدن دامنه پروژه انتظارات مالک آینده وب سایت ضروری است.  در طراحی وب سایت باید زمان بیشتری صرف اهداف اساسی و نیاز های کاربران شود. اهداف اساسی نیز به محدود کردن دامنه پروژه و کوتاه شدن کار کمک می کند.

به خصوص به این دلیل که بسیاری از مشتریان آماتور هستند، آنها تلاش می کنند تا آنچه را که در وب سایت ها نیاز دارند، توضیح دهند. با ارائه یک فهرست از سوالات، آنها می توانند به راحتی و با آرامش خاطر به سوالات پاسخ دهند.

نحوه جلوگیری از مشکلات پروژه طراحی وب سایت

برای کمک به آشنایی بیشتر به مسائل، من یک لیست از ۲۰ سوال که باید قبل از ساختن هر وب سایت بپرسید، آورده ام. این سؤالات به این معناست که مشتری در مورد کسب و کار اصلی، تمایز آنها و کاربران خود فکر می کنند.  در نتیجه این به شما کمک می کند که  همیشه هوشمندانه حرکت کنید.

این فهرست سوالات برای آژانس های کوچک و طراحان آزاد است که در حال کار با شرکت های کوچک و متوسط ​​هستند.  همچنین از این لیست سوالات برای استفاده شرکت های بزرگ هم انجام شده و به سرعت پیشرفتشان افزوده است. این سوالات قبل از ارائه برآورد و محاسبه دامنه پروژه، به عنوان یک ماکت و برنامه کلی زود هنگام، در فرآیند مورد استفاده قرار می گیرد.

بهتر است این سؤالات برای مشتریان مختلف، انعطاف پذیر باشد. این سوالات ممکن است به برخی از مشتریان مربوط نباشند. در هر صورت من امیدوارم این سوالات در طراحی پرسشنامه های طراحی به شما کمک کند.

۱- سازمان و کسب و کار خود را در یک جمله شرح دهید؟

اکثر کسب و کارهای کوچک به این سوال فکر نکرده اند. با پاسخ به این سوال شما می توانید یک راهنمای کلی از پروژه داشته باشید. اگر مشتری نتواند این کار را انجام دهد، پایان کار او نتیجه چندان خوبی نخواهد داشت.

۲-  چه جمله سه کلمه ای، سازمان و کسب و کار شما را توصیف می کند؟

کاربران باید فورا این را دریافت کنند که چه وب سایتی می تواند پروژه طراحی مدنظرشان را انجام دهند. این سه کلمه کلیدی، به سرعت به مشتریان کمک می کند تا یک پیام واضح از سایت داشت باشند. این مورد به جستجو گر ها نیز کمک می کند. از همه کاراکتر ها (رنگ، طرح و…) می توان اطلاعات مختلف از نحوه طراحی شما دریافت کرد.

۳- چه چیزی شما را منحصر به فرد می کند؟

اگر پاسخ به این سوال را در ذهن خود داشته باشید، و بدانید که چه چیزی شما را از دیگران جدا می سازد و در یک جمله آن را بیان کنید، این موجب پیشتازی شما از دیگر رقبا می شود. در این صورت یقین داشته باشید که وب سایت شما یک پایگاه عالی برای طراحی وب سایت است.

۴- مخاطبان اصلی سایت خود را چگونه پیش بینی می کنید؟

مخاطب شما جوان است؟ پیر است؟ سواد اینترنتی او چقدر است؟ دانستن اطلاعات مخاطب می تواند همه چیز را تحت تاثیر قرار دهد. شما باید یک میانگین از اطلاعات مخاطبان را در نظر بگیرید. برخی به اشتباه مخاطبان ایده آل خود را در نظر می گیرند و متناسب با آن ها دست به طراحی می زنند.

۵- مدت زمانی را که بازدید کنندگان از شما بازدید می کنند را چه مدت پیش بینی می کنید؟

این سوال می تواند به تعیین عرض یا عمق سایت و ساختار ناوبری و دیگر ویژگی های مورد نیاز سایت کمک کند. به عنوان مثال، اگر سایتی که در حال ساخت هستید، یک سایت مخاطب محور است، پس شما باید برخی از مکانیسم های بازی را در نظر بگیرید که به افزایش مشارکت کاربران کمک می کند و باعث می شود که دیگر سایت نباشد بلکه یک مشارکت کلی باشد. البته باز هم، نتایج این موارد را باید تجزیه و تحلیل کنیم.

۶- هدف اصلی سایت چیست؟ اهداف فرعی چیست؟

نوشتن یک هدف اصلی، مسیر را برای طراحی سایت مخاطبان تنظیم می شود و هم چنین یادداشت اهداف فرعی به عنوان مسیر های فرعی در طراحی وب سایت است.

20 سؤال برای جلوگیری از مشکلات طراحی وب سایت

20 سؤال برای جلوگیری از مشکلات طراحی وب سایت

۷- آیا تمرکز شما بر بازدید های طولانی مدت است یا بازدید های کوتاه؟

با استفاده از پاسخ این سوال می توانید به هدف مشتری پی ببرید. یک سایت بروشور مواد غذایی، بازدید کننده های تکراری را تشویق نمی کند؛ زیرا محتوای آن برای مدت زمان طولانی ایستا خواهد بود. برای یک وبلاگ روزانه، معنی ندارد که روزی یک نفر فقط بازدید داشته باشد.

۸- اگر سایت شما بازدید کنندگانی داشته باشید که تنها ۲ دقیقه از سایت شما بازدید می کنند، چه چیز را می خواهید در این ۲ دقیقه از سایت شما ببینید؟

پاسخ به این سوال موجب می شود که دامنه سایت زیاد بزرگ شود. ضمن اینکه موجب می شود یک تصویر شفاف از سایت شما در اختیار کاربران قرار گیرد.

۹- رقبای اصلی شما چگونه هستند؟

هدف از پاسخ به این سوال این است که شما بتوانید محصولی را تولید کنید که هم مشتری رضایت کامل داشته باشد و هم آن را از رقبا متمایز سازد.

۱۰- چه سایت هایی را دوست دارید؟

مفید است که ببینید مشتری به کدام سایت ها علاقه دارد. سایت هایی که دارای ویژگی ها، طرح ها، محتوا یا طراحی هایی هستند که برای مشتریان جذاب است. در ابتدا کار، این اطلاعات را در جدول جمع آوری  کنید و از زمان هدر رفته جلوگیری کنید.

۱۱- چه سایت هایی را دوست ندارید؟

پاسخ به این سوال موجب می شود شما از کار هایی که نباید انجام دهید، دوری کنید. بسیاری از مشتریان زمان سختی را برای توصیف آنچه که دوست دارند یا دوست ندارند صرف می کنند. این سوالات موجب روشن تر شدن مسأله شده و از هدر رفتن زمان جلوگیری می کند.

۱۲- آیا ویژگی های خاصی را می خواهید که سایت شما داشته باشد و شما آن را مشاهده کنید؟

این سوال موجب می شود که انتظارات به صورت صریح قابل تشخیص باشند. ویژگی های سایت می تواند وبلاگ ها، ویژگی های جستجو، ادغام رسانه های اجتماعی و غیره باشد.

۱۳- آیا برخی چیز ها هستند که شما اصلا دوست ندارید در سایتتان داشته باشید؟

دانستن این مورد بسیار به طراح کمک می کند تا قبل از طراحی از طراحی هایی که برای مشتری آزار دهنده است، استفاده نکند.

۱۴-  آیا رنگ یا ویژگی هایی وجود دارد که باید از آنها اجتناب کرد؟

تعریف رنگهایی که باید اجتناب شود، بعدا شما را از خجالت نجات می دهد. برخی موارد به طور تصادفی از رنگی استفاده می کنید که مشتری آن را به هیچ عنوان دوست نداشته است. هرگز تصور نکنید که پاسخ این را می دانید.

۱۵-  آیا شما نیاز دارید محتوای سایت خود را به روز کنید؟

آیا به یک سیستم مدیریت محتوا نیاز دارید ؟ آیا باید سایت را در یک پلت فرم مانند دروپال، وردپرس یا جوملا ایجاد کنیم؟پاسخ  این سوالات می تواند به وضوح بر دامنه پروژه تاثیر بگذارد.

۱۶-  آیا می خواهید این پروژه را توسعه دهید؟

به نظر می رسد پاسخ این سوال واضح است، اما این یک چیز بسیار مهم است. فرض کنید شما می دانید چه مدت زمان لازم است تا پروژه را کامل کنید اما این سوال به شما کمک می کند تا مهلت های کلیدی، نتایج و معیارهای تعیین شده را تعیین کنید.

همچنین برخی از مسئولیت ها را بر روی مشتری قرار می دهد.  چه کسی توسط یک مشتری که قادر به ارسال محتوا و تأییدات به موقع نیست، سوخته است؟ مشخص است طراح. پس باید مسئولیت های مشتری را به طور واضح بیان کرد.

20 سؤال برای جلوگیری از مشکلات طراحی وب سایت

۲۰ سؤال برای جلوگیری از مشکلات طراحی وب سایت

۱۷-  آیا این سایت نیاز به ثبت نام کاربر دارد و باید بتواند اطلاعات را ذخیره کند؟

آیا در طراحی، کار پایگاه داده ای وجود دارد که باید انجام شود؟ اکثر پروژه های با اجزای پویا و پایگاه های داده ای، نیاز به کار و زمان مباحثه و طراحی بیشتری برای تعیین الزامات خاص و تحویل کار دارد.

این سوال همچنین شما را قادر می سازد تا ارزیابی کنید که آیا شما می توانید این پروژه را بر اساس مجموعه مهارت های خود انجام دهید یا نه..

۱۸-  کدام یک از موارد اصلی برقراری تماس برای طراحی این وب سایت است؟

باید بدانید ابزار برقراری ارتباط با مشتری برای وب سایتی که می خواهید طراحی کنید، چه چیز می باشد.

۱۹- آیا سایت شما برای برقراری ارتباط با مشتری، نیازمند فرم پر کردن از سوی مشتری است؟

این ها چیز های ساده ای است که ارتباط شما با مشتری را قوی تر می کند.

۲۰- آیا چیز دیگری وجود دارد که بخواهید بگویید؟

برخی از مشتریان دارای ایده هایی هستن که ممکن است طراحی شما را بسیار شگفت انگیز نماید. به جای مبارزه با آن ها، می توانید از آن ایده ها برای پیشروی بهتر طراحی سایت استفاده کنید.

اگر یک مشتری نمی تواند پاسخ دهد چه کار می کنید؟

اگر نمیتوانید مشتری را برای ارائه هر کدام از این پاسخها بیاورید، من به شدت پیشنهاد میکنم که پروژه را رد کنید. اگر آنها نمی توانند به طور واضح کسب و کار اصلی و هدف سایت خود را توضیح دهند، این پروژه به طور کلی به خوبی انجام نمی شود.



:: برچسب‌ها: ۲۰ سؤال برای جلوگیری از مشکلات طراحی وب سایت,مشکلات طراحی وب سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی

اغلب شما ممکن است برخی اصطلاحات طراحی سایت را شنیده باشید، مانند طراحی سایت واکنش گرا، طراحی سایت ثابت و طراحی سایت روان. اما ممکن است شما بپرسید معنی این ها چیست و چه تفاوتی در کسب و کار ما ایجاد خواهند کرد؟ در واقع با افزایش پیچیدگی وب سایت میزان بازدید از سایت شما اهمیت بیشتری پیدا خواهد کرد. در ادامه درباره این موارد بیشتر توضیح خواهیم داد. 

طراحی سایت ثابت 

در طراحی سایت به صورت ثابت، سایت دارای یک عرض ثابتی بوده که در هنگام تغییر اندازه مرورگر تغییر نخواهد کرد(فرقی ندارد که با چه دستگاهی آن را می بینید). اما در دستگاه های کوچکتر مانند گوشی های موبایل و تبلت ها محتوا به سختی قابل مشاهده بوده و لازم است تا برای بررسی تمام سایت پیمایش های افقی را نیز انجام بدهیم. همچنین تصاویر و متن ها به خوبی تلفن های همراه قابل مشاهده نیستند.

طراحی سایت روان

در این مدل طراحی سایت، هنگامی که عرض مرورگر شما تغییر نماید، محتوا صفحه به صورت خودکار گسترش یافته و در تمام عرض صفحه گسترش می یابد. از این رو به آن طراحی سایت روان می گویند که متناسب با عرض صفحه نمایش بزرگ خواهد شد. ستون های وجود در صفحات وب سایت متناسب با اندازه یکدیگر کاهش یا افزایش می یابند. طراحی سایت روان ممکن است معایبی هم داشته باشد زیرا برنامه نویس روی برخی موارد سایت تسلط کمتری دارد.

طراحی سایت ریسپانسیو

روش های طراحی سایت   

هدف از این رویکرد نمایش محتوا وب سایت ها به صورتی کاربرپسند در تمامی دستگاه های مختلف و صفحه نمایش هایی با اندازه های متفاوت می باشد. اصولا این مدل وب سایت ها در تمامی نمایشگر های رومیزی، تبلت ها و تلفن های همراه به خوبی قابل نمایش هستند. هنگام طراحی سایت به صورت ریسپانسیو، طراحان نیاز به طراحی چندین فرمت مختلف برای وب سایت ندارند.

کیفیت فیلم ها و تصاویر موجود در سایت شما به سرعت اینترنت شما بستگی دارد. به عنوان مثال یک ویدئو در سایت بایستی با کیفیت های مختلف قابل نمایش باشد تا وقتی که کاربر از سرعت اینترنت پایینی استفاده می کند بتواند ویدئو مورد نظر را هرچند با کیفیت کمتر ولی ببیند. 

کدام شیوه طراحی سایت برای شرکت شما مناسب است؟

شرکت ها بایستی ابتدا آنالیز های لازم را انجام دهند تا متوجه شوند مخطبان هدف آن ها، اغلب با چه دستگاه هایی به سراغ وب سایت آن ها خواهند رفت. سپس می توانند بهترین ساختار طراحی سایت خود را تعیین کنند. مثلا اگر مشتریان شما از طریق تلفن های همراه وب سایت شما را مشاهده نمی کنند، لازم نیست هزینه بیشتری را صرف طراحی سایت ریسپانسیو بکنید. اما باید این نکته را بدانید که با توجه به رشد حیرت آور استفاده از تلفن های همراه بهتر است سایت خود را برای نمایش در این دستگاه ها نیز آماده نمایید.

نتیجه گیری

در طراحی سایت ثابت در واقع تمام ابعاد صفحه نمایش مشخص است و تغییری نمی کند. اما در طراحی سایت روان عرض صفحه با درصد تعیین شده و بر اساس عرض صفحه نمایش تغییر می کند. در طراحی سایت ریسپانسیو نیز علارقم وقت هزینه بیشتری که به دنبال دارد اما به نظر می آید به صرفه تر از سایر روش ها باشد.

به نظر شما کدام یک از روش های طراحی سایت ذکر شده مناسب تر هستند؟



:: برچسب‌ها: بررسی روش های طراحی سایت ثابت , بررسی روش های طراحی سایت , طراحی سایت روان و ریسپانسیو , طراحی سایت ریسپانسیو ,
:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی

در این مقاله قصد داریم مشخصات برترین شرکت طراحی سایت را بررسی نماییم. وقتی می خواهید یک وب سایت طراحی شده داشته باشید، باید با بهترین نحو عمل کنید. به همین دلیل ما این لیست از برترین شرکت های طراحی سایت را گردآوری کردیم تا بتوانید از طریق آرم محصول جستجو کنید و آنچه را که برای شما مناسب است، پیدا کنید.

این آژانس ها بهترین زمان برای طراحی وب سایت را در اختیار شما قرار می دهد و برخی از با استعداد ترین طراحان در جهان را دارند. آنها با شرکت شما کار می کنند تا وب سایتی را به شما عرضه کنند و برند شما را به گونه ای طراحی کنند که مشتریان آن را دوست داشته باشند و درک کنند.

معرفی برترین شرکت های طراحی سایت دنیا تا ماه می ۲۰۱۸

همه این طراحان وب توانایی های استثنایی را از لحاظ نتایج، همکاری مشتری و معیارهای دیگر که ما برای قضاوت در کیفیت کلی آنها استفاده می کنیم را دارند. بهترین ها را در این مقاله گردآوری کرده ایم با ما همراه باشید.

  • Intechnic  یک شرکت طراحی سایت در شیکاگو است، سازمان بازاریابی دیجیتال UX که در زمینه وب سایت ها هدایت می شود .
  • Lounge Lizard  شرکت طراحی وب  در نیویورک که از سال  ۱۹۹۸ شروع به کار کرده است. این شرکت شامل یک گروه از طراحان وب سایت NYC با رتبه بالا، بازاریابان دیجیتال و توسعه دهندگان برنامه های موبایل است.
  • WebpageFX یکی از محبوب ترین شرکت های طراحی وب سایت در پنسیلوانیا است. آنها در کار خود جایزه های متعددی را به دست آورده اند و به طور مداوم نتایجی را که مشتریان آنها نیاز دارند، بیان می کنند.  این شرکت از سال ۱۹۹۷ تأسیس شده است و یکی از بازار یابان اینترنتی در جهان است .

معرفی برترین شرکت طراحی سایت دنیا

برترین شرکت های طراحی وب در سال ۲۰۱۸

در اینجا علاوه بر این سه مورد ، شرکت های طراحی سایت دیگری را به همراه آدرس رتبه بندی کرده ایم تا شما بهترین شرکت های طراحی وب سایت را مشاهده کنید.

 

شرکت وب سایت مکان تعداد کارمندان امتیاز شرکت
۱ . Intechnic http://www.intechnic.com/ ایلینوی ۲۶-۵۰ ۸٫۷۷
۲ . Lounge Lizard http://www.loungelizard.com/ نیویورک ۲۶-۵۰ ۸٫۷۳
۳ . WebpageFX https://www.webpagefx.com/ پنسیلوانیا ۱۰۰+ ۸٫۵۹
۴ . Blue Fountain Media http://www.bluefountainmedia.com/ نیویورک ۵۱-۱۰۰ ۷٫۶۸
۵ . Bizzuka, Inc. http://www.bizzuka.com/ لوئیزیانا ۲۶-۵۰ ۷٫۴۴
۶ . Mightybytes https://www.mightybytes.com/ ایلینوی ۲۶-۵۰ ۷٫۳۳
۷ . Taoti Creative http://www.taoti.com/ واشنگتون ۲۶-۵۰ ۷٫۱۰
۸ . MAXBURST http://www.maxburst.com/ نیویورک ۲۶-۵۰ ۶٫۹۲
۹ . R2integrated http://www.r2integrated.com/ مریلند ۱۰۰+ ۶٫۶۹
۱۰ . Do.com/ http://www.do.com/ نیوجرسی ۲۶-۵۰ ۶٫۲۶
۱۱ . Constructive https://constructive.co/ نیویروک ۲۶-۵۰ ۶٫۱۹
۱۲ . Bright Bright Great http://www.brightbrightgreat.com/ ایلینوی ۱-۱۰ ۵٫۷۱
۱۳ . Unleaded Group http://www.unleadedsoftware.com/ کلرادو ۲۶-۵۰ ۵٫۶۴
۱۴ . Designzillas http://www.designzillas.com/ فلورایدا ۲۶-۵۰ ۵٫۴۷
۱۵ . Clockwork Design Group, Inc. http://www.cdgi.com/ ماساچوست ۱-۱۰ ۵٫۳۶
۱۶ . ePageCity http://www.epagecity.com/ ایلینوی ۱۱-۲۵ ۵٫۲۵
۱۷ . Big Drop https://www.bigdropinc.com/ نیویوررک ۱۰۰+ ۴٫۷۷
۱۸ . Doejo http://www.doejo.com/ ایلینوی ۲۶-۵۰ ۴٫۵۱
۱۹ . MPC Studios http://www.mpcstudios.com/ تگزاس ۱-۱۰ ۴٫۲۲
۲۰ . EIGHT25MEDIA http://www.eight25media.com/ کالیفرنیا ۲۶-۵۰ ۴٫۰۷
۲۱ . Lead to Conversion http://www.leadtoconversion.com/ اوهایو ۲۶-۵۰ ۳٫۹۱
۲۲ . Kohactive http://www.kohactive.com/ ایلینوی ۵۱-۱۰۰ ۳٫۸۹
۲۳ . TP1 http://www.tp1.ca کانادا ۱۱-۲۵ ۳٫۵۶
۲۴ . Illusio Design http://www.illusio.com/ اورگان ۱-۱۰ ۳٫۴۱
۲۵ . SumatoSoft http://www.sumatosoft.com/ بلاروس ۲۶-۵۰ ۳٫۲۰
۲۶ . Forge and Smith http://www.forgeandsmith.com/ کانادا ۲۶-۵۰ ۳٫۱۰
۲۷ . Junction Creative http://junction-creative.com/ جورجیا ۲۶-۵۰ ۲٫۶۶
۲۸ . Skuba Design http://www.skubadesign.com/ لوئیزیانا ۵۱-۱۰۰ ۲٫۰۸
۲۹ . Old City Interactive https://www.oldcityinteractive.com/ واشنگتن ۱۱-۲۵ ۰٫۴۰
۳۰ . Cadre http://www.agencycadre.com/ جورجیا ۵۱-۱۰۰ ۰٫۳۹

 

اگر شما اهمیت طراحی وب  را مورد سوال قرار دهید، بد نیست بدانید که ما متوجه شده ایم که ۴۸ درصد از کاربران اینترنت، طراحی وب سایت را اولین عامل در تعیین اعتبار یک کسب و کار می دانند . به این معنا که اگر وب سایت شما فاقد یک طراحی عالی باشد، تقریبا نیمی از بازدیدکنندگان را از دست داده اید زیرا آنها معتقدند که وب سایت شما فاقد اعتبار است .

معرفی برترین شرکت های طراحی سایت دنیا

معرفی برترین شرکت های طراحی سایت دنیا

اکنون که مطمئن هستید که طراحی وب یکی از کلید های کسب و کار موفق آنلاین است، بهتر است آژانس و شرکت طراحی وبی را انتخاب کنید که شما را به مقصودتان نزدیک کند.

هنگامی که شما در جستجوی بهبود سایت کسب و کار خود هستید، انتخاب آژانس طراحی وب آسان نیست . تحقیق و صبر زیادی می طلبد و این مهم است که با یک شریک طراح وب بالقوه تماس بگیرید و قبل از هرگونه قرارداد، با آنها صحبت کنید. با این شرکت های طراحی، شما حداقل می توانید یک نقطه شروع خوب داشته باشید .

نظرات دیگر مشتریان شرکت های طراحی وب می تواند شما را در انتخاب شرکت ها کمک کند .

همچنین باید نمونه کارهای شرکت ها  را بررسی کنید . آیا کار آنها برای رسیدن به استانداردهای شما مناسب است؟

برخی از طراحان وب فقط با کسب و کار با اندازه خاص کار می کنند. به عنوان مثال، برخی ممکن است خود را برای کسب و کارهای کوچک آماده کرده باشند و قادر به کسب و کار در اندازه های سازمانی نباشند.  بعضی ها ممکن است ترجیح دهند با شرکت های بزرگ کار کنند .  اطمینان حاصل کنید که این تحقیق را قبل از هر اقدام انجام دهید تا بتوانید تأیید کنید که آنها مناسب شما هستند یا خیر.

شما همچنین باید مقرون به صرفه بودن قیمت ها را نیز در نظر بگیرید بعضی از شرکت ها قیمت های زیادی را دریافت می کنند .

چه چیزی باعث طراحی وب سایت خوب  می شود؟

اگر قبلا هرگز با طراح وب کار نکردید، ممکن است بپرسید  چه خصوصیاتی آنها را بزرگ می کند.؟ در اینجا چند ویژگی یک طراح وب فوق العاده را بیان می کنیم .

  1. پس زمینه قوی– بهترین طراحان وب در جهان دارای یک پس زمینه قوی طراحی وب هستند و همه چیز را از طرح های رنگی تا طراحی گرافیکی درک می کنند.
  2. ارتباطی – بهترین طراحان وب می دانند که چگونه ایده های خود را با هم ارتباط دهند تا دیگران بتوانند درک کنند. اغلب اوقات زمانی که دیدی در سر دارید، دشوار است که این دقت دقیق را به دیگران ببخشید. اما بهترین طراحان وب ، فقط می دانند چگونه این کار را انجام دهند.
  3. منتقدان – انتقادات برای شنیدن، سخت است اما بهترین طراحان وب می دانند که منتقدان آنان کسانی هستند که آنها را بزرگ می کند. آنها با انتقادات دلسرد نخواهند شد، و  به جای آن، به آنها به عنوان راهی برای رشد و یادگیری نگاه خواهند کرد.

اینها تنها چند ویژگی برتر هستند که طراح وب باید داشته باشد!

پرسش و پاسخ درباره پیدا کردن یک شرکت طراحی وب

 هزینه طراحی وب سایت من چقدر است؟ 

الف: هر شرکت طراحی وب سایت متفاوت است و  هزینه وب سایت شما به چند مورد بستگی دارد. آیا شما ماهانه هزینه می کنید یا به صورت کلی و یکجا ؟ آیا یک متخصص، کار طراحی سایت شما را انجام می دهد یا یک فرد عادی؟ هر چه طراحی شما زمان بیشتری ببرد ، هزینه بیشتری به دنبال خواهد داشت . آیا وب سایت شما در یک پلت فرم مانند وردپرس قرار دارد؟  این ها مواردی هستند که هزینه وب سایت شما را مشخش می کنند .

با این حال – میانگین هزینه طراحی یک وبسایت بین ۵۰۰ تا ۱۵۰۰۰ دلار می باشد .

طراحی وب سایت من چه مدت طول خواهد کشید ؟ 

طراحی وب سایت دارای چند مرحله است؛. شرکت طراحی ابتدا باید به تفصیل، اهداف و دیدگاه های شما را برای پروژه دریافت کند. سپس آنها مجبور به انجام تحقیقات، پیشنهاد فریم های سیم، اصلاح فریم های سیم، ساخت و توسعه وب سایت و البته اصلاح های نهایی می شوند در مجموع کار این مجموعه بین ۱۲ تا ۱۶ هفته طول خواهد کشید ..

ترجمه از webdesignrankingsBottom



:: برچسب‌ها: معرفی برترین شرکت های طراحی سایت,طراحی سایت دنیا,برترین شرکت طراحی سایت,شرکت طراحی ,
:: بازدید از این مطلب : 334
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی

اگر تا به الان کالا های شرکت شما به صورت فیزیکی به فروش می رسید، اکنون زمانی است که شما می توانید با طراحی فروشگاه اینترنتی از فرصت درآمد آنلاین آن ها استفاده نمایید. آیا کسب و کار شما برای فروش محصولات به صورت اینترنتی آماده شده است؟ طراحی فروشگاه اینترنتی اغلب برای کسب و کار های کوچک که زمان، بودجه و کارکنان کمی دارند، بسیار چالش برانگیز خواهد بود. اما فروشندگان وب سایت های فروشگاهی می توانند به شما در طراحی و نگهداری یک سایت فروشگاهی نسبتا ساده و مقرون به صرفه کمک کنند.

بررسی طراحی سایت فروشگاه  

در این جا سوالاتی درباره طراحی سایت فروشگاهی برای شرکت شما قرار دارند که بسیار اهمیت بالایی دارند:

چگونه طراحی فروشگاه اینترنتی خود را آغاز کنیم؟

اگر نتوانستید شخصی را برای طراحی سایت فروشگاه مورد نظر خود استخدام کنید، نگران نباشید. تعداد زیادی از فروشندگان تجارت الکترونیک وجود دارند که می توانند به شما کمک کنند تا سریعا وب سایت مورد نظر خود را ایجاد کنید. در عرصه جهانی شرکت هایی مانند Bigcommerce، Shopify Goodsie، Jumpseller و Volusion به شما امکان می دهند که ظاهر و عملکرد کلی فروشگاه آنلاین خود را پیاده سازی کنید.

قیمت های این خدمات، بسته به میزان فروش محصولات و نوع خدمات ارائه شده از حدود 20 تا 800 دلار در ماه محاسبه می شود.

چگونه می توانیم وب سایت فروشگاه خود را به بهترین شکل سفارشی سازی کنیم؟

اگر شرکت شما دارای یک سایت فروشگاهی باشد، تصاویر و رنگ بندی این وب سایت باید طوری سفارشی سازی شده باشد که بتواند به بهترین شکل ممکن آن را به بازدیدکنندگان منتقل نماید. همچنین می توانید از اسلایدر ها و بنر ها برای نمایش هر چه بهتر محصولات فروشگاه اینترنتی خود استفاده نمایید. 

از چه نوع سیستم پرداختی استفاده کنیم؟

برای فروش بین المللی محصولات فروشگاه اینترنتی خود استفاده از PayPal توصیه می شود. استفاده از این درگاه به طور گسترده ای در فروشگاه های اینترنتی صورت گرفته است و یک سیستم پرداخت امن محسوب می شود.

با این حال، بسیاری از خریداران ترجیح می دهند برای خرید آنلاین با کارت های اعتباری خود به جای استفاده از پی پال و یا دیگر سیستم های پرداخت آنلاین از کارت های اعتباری شخصی خودشان استفاده نمایند.

چگونه خدمات مشتریان را اداره کنیم؟

برای رفع نگرانی مشتریان، ممکن است بخواهید یک شرکت تجارت الکترونیک را انتخاب کنید که به یک ابزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) برای شما ایجاد خواهند کرد. اکثر فروشندگان اصلی محصولات تجارت الکترونیک گزینه های CRM را با قیمتی حدود 30 تا 80 دلار در ماه ارائه می دهند.

ابزارهای CRM برای مستند سازی، ساده سازی و ساختار دادن به روابط آنلاین تجار با مشتریان استفاده می شوند. از جمله اطلاعاتی که می تواند در crm ها استفاده شوند عبارتند از: شماره تماس مشتری، خرید های اخیر، شکایت و سفارشات مشتریان و غیره.

چگونه باید هزینه های حمل و نقل را مشخص کنیم؟

اغلب محاسبات هزینه های حمل و نقل باید به صورت ساده و دقیق صورت گیرند. بسیاری از نرم افزار های وجود دارند که هزینه های حمل و نقل را برای شما به صورت رایگان محاسبه می کنند و اکثر فروشندگان در دنیای تجارت الکترونیک به شما این امکان را می دهند که این هزینه ها را به بخش پرداخت خود در فروشگاه اینترنتی اضافه کنید.

چگونه می توانم بهترین تصاویر و توضیحات محصولات را ایجاد کنم؟

خریداران آنلاین محصولات وب سایت شما نمی توانند محصول شما را ببینند، لمس کنند، احساس کنند یا بپوشند. بنابراین بهترین چیز استفاده از یک تصویر شفاف و واضح است. لازم نیست که شما از دوربین های فوق حرفه ای برای تصاویر سایت خود استفاده کنید اما باید تصاویر محصولات شما از کیفیت لازم برخوردار باشند.

همچنین توضیحات نوشته شده برای محصولات باید کوتاه باشد. سعی کنید از کلمات و عبارات قانع کننده ای استفاده کنید که وقتی کسی توضیح شما را می خواند احساساتش را تحریک می کند، بدون اینکه بیش از حد فریب داده شود یا متن شما فضای بیشتری را بگیرد.

آیا باید به مشتریان اجازه به اشتراک گذاری شبکه های اجتماعی و نظر دادن را بدهیم؟

نظر دادن مشتریان و رای دادن به محصولات سایت فروشگاه اینترنتی شما می تواند به افزایش اعتبار شرکت شما کمک نماید. نظرات مثبت و اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی می تواند به افزایش فروش منجر شوند اما بایستی مراقب بود چون نظرات منفی می توانند ریسک زیادی داشته باشند. 

چگونه خریداران را به سمت سایت فروشگاه جذب کنیم؟

پس از طراحی فروشگاه اینترنتی مورد نظرتان استفاده از روش های ایمیل مارکتینگ و خبرنامه های شروع خوبی برای بازاریابی محصولات شما خواهد بود. همچنین استفاده از شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک، توییتر، Pinterest می تواند ترافیک ورودی به سایت شما را به میزان قابل توجه ای افزایش دهد. 

همچنین توصیه می شود از یک متخصص سئو و بهینه سازی سایت نیز استفاده کنید. تکنیک های سئو می توانند رتبه شما را در نتایج جستجو در گوگل، بینگ و یاهو افزایش دهند.

هنگام برگشت دادن محصولات چه کار کنیم؟

هر فروشگاه اینترنتی بایستی آپشن هایی برای برگشت دادن محصولات توسط خریداران را مشخص نماید. بررسی کنید که آیا شرکت طراح سایت فروشگاه اینترنتی شما ابزار هایی را برای برگشت دادن محصولات ارائه داده است یا خیر!

چگونه مسیر موفقیت فروشگاه اینترنتی خود را پیش بگیریم؟

طراحی فروشگاه اینترنتی 

سعی کنید طراحی فروشگاه اینترنتی شما توسط شرکتی انجام بگیرد که خدمات تجزیه و تحلیل خودکار، اطلاعات گوگل آنالاتیک و سایر ابزار های گزارش دهی را ارائه می دهد. این می تواند به شما نشان دهد که بازدید مردم از سایت شما چگونه است و آن ها چگونه شما را پیدا کرده اند. این ابزار ها همچنین می توانند به شما نشان دهند که بیشترین ترافیک های ورودی به سایت شما از کدام وب سایت ها بوده است.

به نظر شما چه سوالاتی دیگری را می توان هنگام طراحی سایت فروشگاه اینترنتی پرسید؟ منتظر شنیدن نظرات شما هستم.



:: برچسب‌ها: سوالات طراحی سایت فروشگاه اینترنتی , سوالات طراحی سایت فروشگاه , سوالات طراحی سایت , طراحی سایت فروشگاه اینترنتی ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی

در حال حاظر توانایی جذب و افزایش مخاطب برای وب سایت شما از هر زمان دیگری بیشتر اهمیت دارد. اگر به دنبال یک راه حل خلاقانه و حرفه ای برای رقابت هستید، تولید ویدئو اختصاصی وب سایت یک راه عالی خواهد بود که مزایای بسیاری را برای سایت و شرکت شما ایجاد می کند. در ادامه به بررسی ده مزیت برتر تولید ویدئو اختصاصی برای وب سایت ها می پردازیم.

پیام خود را سریع تر منتقل می کنید

به استثناء برخی بازدیدکنندگان که توانایی خواندن مطالب با سرعت بالایی را دارند، اغلب بازدیدکنندگان اطلاعات شنیداری و دیداری را سریع تر درک می کنند. از این جهت، یک ویدیو سفارشی یک راه عالی برای انتقال پیام شما در یک فرمت است که بازدیدکنندگان به سرعت و به راحتی هضم می کنند. ما نمی گوییم که ویدیو باید محتوا مورد نظر را کاملا جایگزین کند، اما این یک مکمل عالی برای رساندن منظور شماست و پیام شما را به طور کلی تقویت می کند.

جذب بازدیدکنندگان وب سایت

ویدیو اختصاصی یک راه عالی برای آوردن بازدید کنندگان به وب سایت شما از طریق رتبه بندی موتورهای جستجو است. آن ها به پیام های مختلف به صورت متفاوتی (بصری، شنیداری و غیره) تمرکز می کنند و آنها زمان بیشتری در وب سایت صرف می کنند. همین موضوع می تواند باعث افزایش نرخ بازدید و جلب افزایش رتبه سایت شما باشد. در حقیقت ویدیو سفارشی مزیت منحصر به فردی را نسبت به سایر انواع محتوا ارائه می دهد، زیرا فقط به بازدیدکنندگان درباره شرکت، محصول یا سرویس شما نمی گوید. این تفاوت بین مشارکت فعال و غیر فعال است.

ترافیک وب سایت شما افزایش پیدا خواهد کرد

ترافیک وب سایت 

موتورهای جستجو محتوا جدید را دوست دارند، چه نسخه تازه ای باشد یا یک پست جدید وبلاگ و حتی ویدئو اختصاصی. هر بار که محتوا جدید اضافه می کنید رتبه بندی وب سایت شما در موتور های جستجو بهبود پیدا می کند. بنابراین چرا نباید یک ویدئو اختصاصی تولید کرد؟ شما می توانید با استفاده از کلمات کلیدی هدفمند (محدود به یک یا دو کلمه) در عنوان ویدئو، برچسب ها و توضیحات، از موتورهای جستوجو امتیاز بالایی بگیرید.

فقط ویدیو را به وب سایت خود اضافه نکنید، یک کانال در YouTube ایجاد کنید (ما اشاره کردیم که گوگل به یوتیوب اهمیت می دهد) تا به طور موثر به نفع سئو سایت شما باشد. همچنین شما می توانید از کلمات کلیدی برای تبلیغ در YouTube استفاده کنید. به علاوه، شما می توانید با استفاده از اشتراک گذاری ویدئو از طریق شبکه های اجتماعی دیگر، مزایای بهبود سئو وب سایت خود را به حداکثر برسانید.

ویدئو تولید شده باید سرگرم کننده باشد

ویدئو های شما نباید فقط مباحث آموزنده را شامل شود. این ویدئو ها باید شامل موارد سرگرم کننده و جذاب نیز باشد. اگر شما بتوانید یک ویدئو سرگرم کننده و آموزنده را تولید کنید علاوه بر افزایش بازدیدکنندگان وب سایت شما این ویدئو می تواند به طور ویروسی در تمامی شبکه های اجتماعی مختلف منتشر شود و چه چیزی از این شیرین تر است؟

به شرکت خود شخصیت بدهید

شخصیت دادن به شرکت 

شما می توانید ادعا کنید شرکتی هستید که حرفه ای کار می کند و زمان زیادی را صرف رفع نیاز های مشتریان خود می کند. اما چرا از یک ویدئو برای رساندن این پیام استفاده نکنیم؟ هر چند راه های مختلفی برای این کار وجود دارد اما استفاده از یک ویدئو مناسب یک راه عالی برای نمایش فرهنگ و شخصیت شرکت شما است. 

قوی تر کردن پیوند با بازدیدکنندگان سایت

یک راه عالی برای تقویت پیوند با بازدیدکنندگان سایت شما، انتشار ویدیوهای اختصاصی از کارکنان شما است. مردم دوست دارند از افرادی که می شناسند خرید کنند. پس چرا تیم خود را از طریق تولید ویدئو های سفارشی به بازدیدکنندگان معرفی نمی کنید؟ (ویدئو هایی از محصولات شما، تحویل زنده محصولات به مشتریان و معرفی کارکنان). ویدیو یک راه عالی برای جذب بازدید کنندگان به سایت شما و افزایش مخاطبان شرکت شما است.

افزایش دسترسی محتوا سایت شما

درست همانطور که می توانید با استفاده از یکپارچه سازی وبلاگ خود با شبکه های اجتماعی، میزان دسترسی خود را افزایش دهید، می توانید همین کار را با ویدئو های اختصاصی نیز انجام دهید. با به اشتراک گذاشتن ویدئو خود از طریق شبکه های اجتماعی خود و اجازه دادن به بازدیدکنندگان برای به اشتراک گذاشتن آنها، شما فرصت خوبی برای انتشار ویروسی ویدئو خود پیدا می کنید. به یاد داشته باشید که این ویدیو را به کانال YouTube خود ارسال کنید (گوگل به فیلم های YouTube علاقه زیادی دارد) بنابراین شما می توانید مکان دیگری هم برای تبلیغ داشته باشید. به این ترتیب اگر ویدئو شما واقعا جذاب باشد، افزایش بازدیدکنندگان جدید وب سایت شما را در پی خواهد داشت.

جدا شدن از رقبای خود

تولید ویدئو اختصاصی یک راه عالی برای ایجاد تمایز خود از رقیبان است. حقیقت ساده این است که بسیاری از شرکت ها چشم انداز، خلاقیت و یا جسارت ندارند تا محیط خود را به نمایش بگذارند و محصولات و خدمات خود را در وب سایت خود نمایش دهند. اما کسانی که این کار را انجام می دهند، مزیت عمده ای نسبت به سایر رقبای خود دارند. این که آیا صنعت شما بسیار عمومی یا بسیار تخصصی است، با استفاده از فیلم های سفارشی در وب سایت خود می توانید خود را از رقبای دیگر جدا کنید.

تشویق بازدیدکنندگانی که به طور منظم به وب سایت شما می آیند

پیدا کردن کسانی که یکبار از وب سایت شما بازدید کنند خیلی خوب است اما این که آن ها به طور منظم از وب سایت شما بازدید کنند مهم ترین چیز است. هر بار که فرد به وب سایت شما می آید، فرصتی است که آنها را تشویق کنید که اقدامات خاصی را انجام دهند.

 یک راه عالی برای به دست آوردن افرادی که به طور منظم از وبسایت شما دیدن نمایند این است که ویدیوهای هیجان انگیز، جذاب و مفید که پیام هدفمند شما را ارائه می دهند و برای بینندگان ارزش دارند، اضافه کنید. به طور مثال می توانید به بازدیدکنندگان وب سایت خود آموزش دهید که چگونه از محصول خود در خانه استفاده کنند؟

به اهداف خود فکر کنید

فکر کردن به اهداف وب سایت 

دلیل این که این مزیت را در آخر ذکر می کنیم این است که دربردارنده تمام مزایا قبلی بوده و نقش مهمی را ایفا می کند. زمانی که قصد طراحی سایت خود را دارید یا حتی بعد از آن درباره اهداف خود از انتشار ویدئو ها فکر کنید. این مورد با بازدیدکنندگان شما، تماس های دریافتی، فروش و... ارتباط نزدیکی دارد.

به نظر شما چیزی را فراموش کردیم؟ در بخش کامنت ها منتظر شنیدن نظرات شما هستم.

برگرفته از سایت intechnic



:: برچسب‌ها: ویدئو اختصاصی برای وب سایت , مزایای تولید ویدئو اختصاصی , مزایای تولید ویدئو ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 4 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی

جاوا اسکریپت زبانی است که نخستین بار توسط شرکت Netscape برای توسعه قابلیت های صفحات وب سایت ایجاد گردید و امروزه متداول ترین زبان اسکریپت نویسی در میان طراحان وب سایت است و همه مرورگرهای مطرح وب از آن پشتیبانی می کنند. آنچه باعث ایجاد و توسعه چنین زبانی در کنار HTML گردید این واقعیت بود که HTML صرفا یک زبان طراحی برای تعیین عناصر درون صفحه وب سایت و نحوه چینش آنها به شمار می رود و نمی تواند کارهایی مانند بررسی فرم جدا، پاسخ به رویدادهای صفحه با افزودن جلوه های تصویری به صفحه را برعهده بگیرد. اما کد های جاوا اسکریپت در طراحی وب سایت چه نقشی دارند؟Image result for coding
هنگامی که یک قطعه کد جاوا اسکریپت درون کدهای HTML گنجانیده می شود، مرورگر وب، این کدها را خط به خط تفسیر نموده و نتیجه را روی صفحه نمایش می دهد. گاهی اوقات هم اجرای کدهای جاوا اسکریپت مشروط به وقوع یک رویداد (برای نمونه کلیک شدن یک دکمه) است. در هر صورت، بر خلاف زبان های برنامه نویسی که در آنها ابتدا کدها باید اشکال زدایی، کامپایل و سپس اجرا شوند، کدهای جاوا اسکریپت، خط به خط توسط مرورگر تفسیر شده و به اجرا در می آیند.
پس از عرضه جاوا اسکریپت، تلاش هایی به خصوص از سوی شرکت مایکروسافت برای تفیلد از آن صورت گرفت که نهایتا منجر به ایجاد زبان اسکریپتی VBScript گردید اما هیچ گاه نتوانست محبوبیت و فراگیری جاوا اسکریپت را پیدا کنند. در نتیجه این شرکت بزرگ نرم افزاری با ارایه زبان Jscript، نسخه مایکروسافتی جاوا اسکریپت را تولید و روانه بازار نمود.
جاوا اسکریپت جزو زبان های سمت سرویس گیرنده محسوب می شود یعنی بر روی رایانه کاربر به اجرا درمی آید؛ برخلاف PHP ASP . NET یا JPS که در زمره زبان های سمت سرویس دهنده طبقه بندی می شوند برای آشنایی بهتر با این مفهوم مهم در طراحی وب سایت، مثال زیر را با دقت مطالعه نمایید.
فرض کنید وب سایت یک بانک قصد دارد صفحه ای را ایجاد نماید تا کاربران با انتخاب نوع سرمایه گذاری و مبلغ مورد نظر، میزان سود ماهیانه را محاسبه نمایند.

روش اول این است که با استفاده از یکی از زبان های برنامه نویسی سمت سرویس دهنده، صفحه مذکور پیاده سازی شود. در این حالت وفتی کاربر اطلاعات موردنیاز را وارد و روی دکمه محاسبه» کلیک می کند، این اطلاعات برای سرویس دهنده ارسال شده و پس از انجام محاسبات لازم، نتیجه برگشت داده می شود، طبیعت این کار مستلزم یک بار رفت و برگشت اطلاعات و اجرا عملیات روی سرویس دهنده و تاحدی زمان بر است
روش دوم پیاده سازی، استفاده از زبان های سمت سرویس دهنده مانند جاوا اسکریپت است. در این حالت، فرمول موردنیاز برای محاسبه سود بانکی در قالب یک قطعه کد) در هنگام درخواست نمایش اولیه صفحه برای رایانه کاربر فرستاده می شود. هنگامی که کاربر، اطلاعات موردنیاز را وارد و روی دکمه محاسبه» کلیک می کند، کد اجرا شده و نتیجه روی صفحه ظاهر می شود. در این حالت، رفت و برگشت اطلاعات وجود ندارد، عملیات روی سرویس دهنده کاهش می یابد و عملیات با سرعت فوق العاده بیشتری انجام می شود
فرض کنید همین کار برای اعتبارسنجی داده های وارد شده در یک فرم اینترنتی انجام گیرد. به جای این که فرم با اطلاعات ناقص چندین بار برای سرویس دهنده ارسال شود و پاسخ خطا از سمت سرویس دهنده برای رایانه کاربر ارسال گردد، می توان با استفاده از کدهای جاوا اسکریپت، عمليات اعتبارسنجی را روی مرورگر کاربر انجام داد تا ضمن جلوگیری از رفت وبرگشت اطلاعات و افزایش بی مورد ترافیک شبکه، فشار کاری روی سرویس دهنده هم کاهش یابد. این کار در مواقعی که قرار است برنامه ای بزرگ با دهها هزار کاربر نوشته شود (مانند نرم افزار ثبت نام اینترنتی کنکور سراسری) اهمیت خود را به خوبی نشان میدهد.
علاوه بر این ها امروزه با جستجو در اینترنت می توانید صدها قطعه کد جاوا اسکریپت بیاید که توسط برنامه نویسان خلاق برای ایجاد جلوه های بصری درون مرورگر نوشته شده اند و ظاهر و کارایی صفحات را به نحو خیره کننده ای افزایش می دهند، نمایش ساعت درون صفحه، تغيير ظاهر اشاره گر ماوس، ظاهر نمودن پیغام روی صفحه و تنها بخشی از قابلیتهای این زبان اسکریپت نویسی است.

Image result for coding

هنگام معرفی جاوا اسکرییت همواره این نکته هم مورد تأکید قرار می گیرد که علی رغم تشابه اسمی، رابطه ای میان جاوا اسکریپت و زبان جاوا وجود ندارد و حتی نگارش این زبان اسکریپتی به زبان C نزدیک تر است.
در مجموع می توان موارد زیر را به عنوان کاربردهای اصلی جاوا اسکریپت ذکر کرد:

  • خواندن عناصر صفحه و افزودن عناصر و اجزاء جدید به صفحه
  • دستکاری با جابجا کردن عناصر و نوشته ها
  • به اجرای محاسبات ریاضی روی داده ها
  • واکنش نسبت به وقوع رویدادهایی نظیر بارگذاری صفحه یا کلیک شدن دکمه
  • استخراج اطلاعاتی مانند نسخه مرورگر، زمان و تاریخ، ابعاد صفحه و … از مرورگر کاربر
  • اعتبارسنجی دادههای وارد شده درون فرم و نمایش پیغام های مناسب
    جاوا اسکریپت یک زبان اسکریپت نویسی شی گرا محسوب می شود که کاربرد آن در طراحی وب سایت روز به روز افزایش می یابد. امروزه عیاراتی مانند 4X (با تلفظ ای جکس) یا JQuery (با تلفظ جی کوئری) در میان طراحان وب سایت زیاد به گوش می خورد که هر دو منشاء جاوا اسکریپتی دارند.
    AJAX که از عبارت Asynchronous JavaScript and XML به معنی «ترکیب ناهمگام جاوا اسکریپت و XML» گرفته شده، به گونه ای قابلیت های جاوا اسکریپت و XML را ترکیب نموده تا لازم نباشد با وقوع جر رویدادی در صفحه وب سایت، یک بار عملیات رفت و برگشت صفحه به سرویس دهنده انجام شود
    برای نمونه احتمالا در موتورهای جستجوی معروف مانند Google با Yahoo مشاهده کرده اید که کاربر به محض وارد کردن عبارت موردنظر، با فهرستی از پیشنهادهای موتور جستجو مواجه می شود که پیش از این توسط سایر کاربران مورد جستجو قرار گرفته اند. در این حالت، صفحه بدون این که تازمازی (Refresh) شود عبارت وارد شده را برای موتور جستجو ارسال نموده و نتایج را به صورت پویا نمایش میدهد.
 
 


:: برچسب‌ها: جاوا اسکریپت و قابلیت های آن در وب , جاوا اسکریپت و قابلیت های آن , جاوا اسکریپت ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی

هتل ها نیز مانند همه کسب و کار های وابسته به اینترنت برای انجام رزرو و تبلیغات خدمات خود وابسته به دنیای اینترنت هستند. بنابراین طراحی سایت هتل باید به گونه ای باشد که همیشه بازدیدکنندگان فعالی را برای وبسایت به همراه داشته باشد. بنابراین یک وب سایت خیره کننده و حرفه ای می تواند آمار بازدید بیشتری را برای سایت شما به دنبال داشته باشد.

در ادامه این مقاله به معرفی برخی از برترین وبسایت های هتل می پردازیم که طرح های کلاسیک و مدرن استفاده کرده اند.

طراحی مینیمالیستی سایت هتل

طراحی سایت هتل Wynn Las Vegas

طراحی سایت هتل 

طراحی مینیمالیستی این وب سایت به خوبی باعث نمایش معماری فوق العاده هتل شده است. همانطور که می بینید تصویری جذاب در صفحه اصلی قرار دارد و تمام آیتم های به طوری منظم در سایت قرار گرفته اند. شاید در نگاه اول طراحی سایت هتل ممکن است شما را به یاد کارت پستال بیاندازد.

طراحی سایت هتل Swissotel

طراحی سایت 

Swissotel مجموعه ای شامل هتل های زنجیره ای در سراسر دنیا می باشد. این وب سایت دارای طراحی کلاسیک بوده و از رنگ ها در آن به خوبی استفاده شده است. تایپوگرافی متون به کار رفته نیز با همه سایت سازگاری داشته و احساس خوبی را ایجاد نموده است.

طراحی سایت گروه هتل داری Preferred

طراحی سایت گروه هتل داری 

گروه هتل داری Preferred برند های مختلفی را در نقاط مختلف دنیا پوشش می دهد. همه اطلاعات این وب سایت را می توانید ببینید و از آن لذت ببرید.

طراحی سایت شرکت Aria Hotel

طراحی سایت شرکت Aria Hotel 

در مقایسه با طراحی سایت سایر هتل ها این وبسایت کمی شلوغ به نظر می آید. با این وجود هنوز هم طراحی مینیمالیستی دارد. بخش پیشنهادات به طوری منظم در پایین و گوشه سایت قرار گرفته است.

طراحی سایت هتل Hollmann Beletage

طراحی سایت هتل Hollmann Beletage 

این وب سایت پیچیدگی های جدیدی را به طراحی های سنتی وب سایت های هتل اضافه کرده است. البته ممکن است نمایشی مانند یک وب سایت لاکچری نداشته باشد ولی حس سرگرم کننده خوبی را برای مخاطبان ایجاد می کند.

طراحی سایت هتل Oxford

طراحی سایت هتل Oxford 

در حالی که بسیاری از وبسایت ها از تصاویر جذاب استفاده می کنند اما این سایت از رنگ های ساده بهره گرفته است. در این مورد از رنگ بژ برای ایجاد آرامش استفاده نموده است.

طراحی سایت هتل Faena 

طراحی سایت هتل Faena 

اینجا نه تنها یک وب سایت بلکه یک گالری هنری هم نمایش داده شده است. در این وب سایت کمتر از رنگ های سفید و کرم استفاده شده و با استفاده از رنگ های تیره فضای رمانتیکی را ایجاد کرده اند.

طراحی سایت هتل Peninsula

طراحی سایت هتل Peninsula 

در این وب سایت نیز شاهد استفاده از رنگ های تیره هستیم. نکته جالب توجه این است که اتاق های هتل نمایش داده نشده اند بلکه کارکنان آن در یک نور روشن نشان داده شده اند.

طراحی سایت هتل Cambell Gray

طراحی این سایت هتل شامل عکس هایی واضح و شفاف از هتل و محیط اطراف آن است. از رنگ های سیاه و سفید برای نمایش متون استفاده شده است. بازدیدکنندگان می توانند تصاویر هتل و محیط اطراف آن که گزینه های مهمی برای رزرو کردن محسوب می شوند را ببینند.

طراحی سایت هتل Hoxton 

 

در نمونه طراحی سایت هتل از ترکیب رنگ های سرد استفاده شده است. وجود عناصر جذاب و سرگرم کننده اکثریت محیط سایت را تحت تاثیر قرار داده است. همچنین گزینه هایی برای رزرو و مشاهده اتاق های هتل در بالای صفحه قرار دارد که کاربری سایت را بسیار مناسب کرده است.

نظر شما درباره طراحی این سایت ها چیست؟ بی صبرانه منتظر دریافت نقطه نظرات شما عزیزان هستم.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت هتل خیره کننده , نمونه طراحی سایت هتل , 10 نمونه طراحی سایت هتل ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 خرداد 1397 | نظرات ()