نوشته شده توسط : امامی

طراحی سایت از جمله مهم ترین شغل های دنیا به به حساب می آید که نیاز به توانایی خلاقیت بالایی هم دارد. اغلب بسته به قدرت نمونه کار ها و تجربه کاری در حوزه طراحی، میزان حقوق یک طراح وب سایت مشخص می گردد، اما به طور کلی بیشتر طراحان وب سایت میزان درآمد خوبی دارند. طراحی سایت در هر منطقه ای بسته به پتانسیل های تجاری هر منطقه صورت می گیرد و در استان قم نیز طراحی وب سایت ها بسته به شرایط اقلیمی این استان است.

اهمیت طراحی سایت در قم

استان قم با توجه به این که یکی مراکز زیارتی ایران و جهان به محسوب می گردد، در زمینه طراحی وب سایت پتانسیل های زیادی را دارد. طراحی سایت های مذهبی و آموزشی و فرهنگی از جمله مواردی می باشد که در استان قم زمینه برای آن فرآهم آمده است. استان قم به دلیل این که یکی از کلان شهر های ایران محسوب می شود، در زمینه های طراحی فروشگاه های اینترنتی و اپلیکیشن های موبایل نیز زمینه گسترش و توسعه را دارا می باشد.

درآمد طراحی سایت در قم

طراحی وب سایت و صفحات اینترنتی با توجه به این که به سرمایه و بودجه خاصی نیازمند نیست می تواند یک آغاز بسیار خوب برای افرادی باشد که به دنبال انجام کاری بدون سرمایه زیاد هستند. در کشور های پیشرفته درآمد طراحان سایت بسیار بالا تر از کشور های دیگر است، اما این شغل در کشور ایران نیز بسته به میزان قدرت طراحی فرد و سوابق او درآمد خوبی را دارا می باشد. شهر قم هم به جهت وجود شرایط مناسب برای کسب و کار های اینترنتی فضای مناسبی برای درآمد از طریق طراحی وب سایت ها می باشد.

طراحی سایت قم

منبع : سایت نوپرداز



:: برچسب‌ها: شغل طراحی سایت در استان قم,طراحی سایت قم,شغل طراحی سایت قم ,
:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی

آموزش و یادگیری مفاهیمی هستند که به طور نزدیک با یکدیگر در ارتباط می باشند.

این دو مفهوم گاهی از اوقات با هم اشتباه گرفته می شوند و یا به جای یکدیگر به کار می روند.

در حالی که آموزش و یادگیری هر دو باعث کسب دانش و مهارت در فرد می شود اما روش هر کدام از این ها با هم متفاوت است.

 

آموزش ممکن است شامل یک برنامه آموزشی سازمان یافته با نتایج الزامی باشد، در حالی که یادگیری چنین محدودیت هایی ندارد.

در ادامه ی این مقاله امروز از وب سایت تفاوت ها به توضیحی جامع در باره ی هر دو واژه و شباهت ها و تفاوتهای بین آن دو می پردازیم.

آموزش:
آموزش فرد را در راه رسیدن به یک وضعیت مطلوب هدایت می کند.

وقتی فردی تحت آموزش قرار می گیرد، هدف اصلی نتایجی است که فرد باید به آن ها دست یابد. به محض این که برنامه ی آموزشی به پایان رسید فرد می توان پاسخگو و بر طرف کننده ی این نیاز ها باشد.

شرکت ها معمولا برای آموزش کارکنان خود و همچنین ایجاد یکنواختی بین آن ها ، از برنامه های آموزشی استفاده می کنند.

این کار برای شغل هایی که نیاز به مهارت های خاصی دارند ، بسیار مفید واقع می شود.گرچه از طرفی دیگر، آموزش معمولا کاملا محدود می باشد.

آموزش باعث می شود افراد در کار خود و چیزی که از آن ها خواسته می شود مهارت کسب کنند، اما به آن ها تفکر کردن را یاد نمی دهد.این ممکن است خلاقیت فرد را محدود و توانایی بهتر کردن مراحل و فرآیند ها را از او بگیرد.

یادگیری:
یادگیری فرآیندی است که در آن یک شخص در کارهایی که از کسب دانش و مهارت الهام گرفته اند ، فعالیت می کند.

تجربه انجام کارها تا حد زیادی بر یادگیری فرد موثر است . چیزهایی هستند که فقط از طریق تجربه می توان آن ها را آموزش داد و هیچ راه دیگری وجود ندارد.

آموزش مربوط به مفاهیم تفکر، درک، کشف، تجربه، خلاقیت، کنجکاوی، آموزش و پرورش، توسعه و رشد می باشد.

هنگامی که یک فرد می آموزد که چگونه کارها انجام می شوند، نه تنها دانش و مهارت کسب می کند، بلکه راه های جدید با استفاده از خلاقیت شخصی و درک خود برای انجام کارها پیدا می کند.

تفاوت بین آموزش و یادگیری چیست؟
شرکت ها، دانشگاه ها و دیگر سازمان های آموزشی همه اهمیت یادگیری بر آموزش را به اشتراک می گذارند.

به این دلیل که ماهیت آموزش بسیار محدود است و افراد تنها مهارت ها و دانشی که موسسه برای آن ها در نظر گرفته را به طور منحصر به فرد می آموزند اما یادگیری می تواند بسیار مفید تر واقع شود و افراد را با درک ، آزمایش و تجربه ی چیزهای جدید برای مواجهه با مشکلات و مسائل از پیش مشخص نشده نیز آماده کند .

از طرفی آموزش می تواند برای یک کمپانی که قصد آموزش یک روش و یا مهارت خاص به کارکنان خود را دارد مفید واقع شود. با این حال اقدام یادگیری با آموزش می تواند به عملکردی بهتر منجر شود.

پس بطور خلاصه:

– آموزش و یادگیری مفاهیمی هستند که به طور نزدیک با یکدیگر در ارتباط می باشند. این دو مفهوم گاهی از اوقات با هم اشتباه گرفته می شوند و یا به جای یکدیگر به کار می روند.

– آموزش فرد را در راه رسیدن به یک وضعیت مطلوب هدایت می کند. وقتی فردی تحت آموزش قرار می گیرد، هدف اصلی نتایجی است که فرد باید به آن ها دست یابد.

– یادگیری فرآیندی است که در آن یک شخص در کارهایی که از کسب دانش و مهارت الهام گرفته اند ، فعالیت می کند.تجربه انجام کارها تا حد زیادی بر یادگیری فرد موثر است.

منبع : http://tafavotha.com/education/concepts/difference-between-training-and-learning/



:: برچسب‌ها: تفاوت آموزش و یادگیری در چیست,تفاوت آموزش و یادگیری ,
:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی

در میان همهء اصطلاحات فنی در ارتباط با اینترنت و طراحی سایت، یک کلمه وجود دارد که از همه مهم تر است و بقیه را تحت تأثیر خود قرار می دهد که البته برای هر کسی آشنا است. این کلمه "قابل استفاده" می باشد. برای انجام طراحی وب سایت"قابل استفاده" بودن به جهت بازگشت مشتریان به وب سایت شما، بسیار مهم می باشد.

اگر هیچ کس نتواند از وب سایت شما استفاده کند، مطمئن باشید زحمت ماندن در وب سایتی که مفید واقع نشده را نیز به خود نمیدهند. شما باید به گونه ای باشد که مورد پسند کاربر باشد. در غیر این صورت سرمایه گذاری شما بازگشتی نخواهد داشت. به زبان ساده تر باید بگویم اصلاً مهم نیست که مطالب و محتوای وب سایت از چه نوعی است و دربارهء چه چیزی می باشد، فقط کافی است شما به گونه ای باشد که کاربر و بازدیدکننده به عنوان محور اصلی وب سایت شما در نظر گرفته شود.

بهترین روش برای انجام این کار، داشتن رویکرد پیشگیرانه در فرآیند و در نظر گرفتن هرگونه مسائل بالقوه قبل از دیر شدن آن می باشد. در حالی که تعداد قابل توجهی پیشنهادات خاص در زمینهء وجود دارد اما در اینجا برخی از نکات کوچک برای طراحی سایتی که برای بازدیدکننده مفید باشد را می توانید استفاده نمایید.

Html: دارای نسخه ها و گونه های مختلفی است – که برخی از مشکلات بازدیدکنندگان وب سایت شما به دلیل عناصر خاص موجود در این نسخه های متنی Html می باشد. تنها راهی که برای انجام طراحی سایت شما آن هم به طور کامل کاربرپسند وجود دارد، محدود کردن طراحی سایت تان به Html 1.0 می باشد که البته استفاده از این برنامه چند سالی بیشتر طول نمی کشد؛ تا اکثر خوانندگان وب سایت ها قادر به دسترسی به فن آوری و تکنولوژی جدید به علت سخت افزارهای کامپیوتر های قدیمی و دیگر عوامل بشوند.

بهترین توصیه برای کاربرپسند بودن ، عدم استفاده از نرم افزارهای سطح Beta و فن آوری آنها است. البته تا زمانی که از انتشار این نرم افزارها حدوداً یک سال گذشته و استفاده از آن عمومی تر شود.

سرعت داونلود: تقریباً اکثر مردم دسترسی به اینترنت دارند اما این بدان معنی نیست که همهء آنها سرعت اتصال به اینترنت شان به خوبی مال شماست! بنابراین اقدام به ساخت و طراحی سایتی نکنید که بیش از حد بزرگ می باشد. طبق آخرین مطالعات، سرعت دریافت و بازشدن صفحات یک وب سایت مهمترین عامل برای افراد می باشد.

یک مشتری بالقوه بعد از حدود 10 ثانیه از صفحهء وب سایت شما خارج می شود و یا ممکن است به دلیل قطع شدن اینترنت باشد. البته مهم نیست که موضوع وب سایت دربارهء چیست و یا آن فرد علاقمند به آن می باشد یا خیر!

صفحه بندی صفحات سایت: اهمیت صفحه بندی در طراحی سایت شبیه اهمیت محتوای آن وب سایت می باشد. این دو مورد تقریباً به هم وصل می باشند. شما می توانید عالی ترین محتوا را برای وب سایت خود بنویسید، اما اگر صفحه بندی صفحات آن مطالب درست نبوده و درهم و برهم و بی ربط باشد، هیچ کس حتی تلاشی برای دیدن و خواندن آن نمی کند.

 

افراد اقدام به پیدا کردن وب سایت های دیگری کرده که حرکت در آن آسان باشد. بنابراین سعی کنید در ، صفحات منظم و ساده باشند. اگر صفحات شما به عناصر خاصی در آن نیاز ندارد پس ان را حذف نمایید. اگر عملکرد وب سایت مانند عملکرد بعد از حذف آن صفحه بود، همین کار را برای صفحات غیرضروری انجام دهید.

محتوا: همهء کارشناسان طراحی سایت براین توافق اند که محتوا حرف اول در طراحی وب سایت را میزند. چیزی که گوگل بعد از index کردن وب سایت شما، دائماً آن را بررسی و مشاهده می نماید. مهمتر از آن،محتوا چیزی است که بازدیدکنندگان وب سایت شما دائماً با آن مواجه می شوند.

 

وب سایت شما نیاز به محتوا و اطلاعاتی دارد که مربوط به شما و کارتان و همچنین بازدیدکنندگان باشد. در هر یک از صفحات وب سایت، هیجان و تمامی حس خود در مورد مطلب را بیان نمایید. زیرا اگر خواننده این هیجان و حس را از مطالب شما به همان شیوه دریافت نماید، اقدام به بازگشت مجدد به وب سایت شما می نماید.

رنگ: رنگها می توانند بخش مهمی از توانایی های وب سایت شما را نشان دهند؛ خیلی بیشتر از آنچه تصورش را می کنید! رنگها قابلیت های استفاده از وب سایت شما را بهتر نشان خواهند داد. در طراحی سایت استفادهء هم زمان از برخی رنگها ترکیب زیبا و خیره کننده ای را ایجاد می نماید. و البته رنگهای دیگری هم هستند که در تقریباً خیلی غم انگیز و دردناک به نظر می رسند! در این صورت شما مجبور می شوید قبل از کلیک کردن به دلیل احساس سوزش و فشار در چشم تان، آن وب سایت را ترک نمایید.

برگرفته از سایت پیک پک



:: برچسب‌ها: طراحی وب سایت کاربر پسند,طراحی سایت کاربر پسند,طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی

در طراحی سایت یکی از فرآیندهای مهم انتخاب CMS یا سیستم مدیریت محتوا است. هر کسی ترجیح می دهد سیستم مدیریت محتوایی که دارد پاسخگوی نیازهای حال حاضر و آینده اش باشد. در این مقاله قصد داریم مزایای سیستم مدیریت محتوای وردپرس را با هم مرور کنیم تا بتوانید راحت تر آن را انتخاب کنید.

سرآمد سیستم های مدیریت محتوا

جالب است بدانید که وردپرس را آیفون سیستم های مدیرت محتوا می گویند زیرا در بازار امروزه سهم زیادی را به خود اختصاص داده است و تقریبا 23% اینترنت را در دست دارد. تقریبا 27درصد از سایتهای معروف و رده بالای جهان از وردپرس استفاده می کنند. به جز ابزار وبلاگ نویسی رایگان گوگل یعنی بلاگر هیچ سیستم مدیریت محتوای دیگری به 2 درصد هم نرسیده است. این یعنی وردپرس در بین سایت های پرترافیک حدود 99 برابر از سیستم های مدیریت محتوای دیگر محبوب تر است.

عامل محبوبیت وردپرس

وردپرس در ابتدا به عنوان نرم افزار وبلاگ نویسی شناخته شد اما قالب های وردپرس قابل استفاده برای هر نوع سایتی هستند از وبلاگهای سفارشی گرفته تا سایتهای بزرگ. سایتهای بزرگی همچون وال استریت ژورنال, نیویورک تایمز, CNN و eBay از این سیستم استفاده می کنند. در ادامه دو مزیت مهم این سیستم مدیریت محتوا را بررسی می کنیم؟

 

استفاده آسان

وردپرس با دارا بودن رابط کاربری ساده بروز رسانی سایت مانند ارسال مطالب وبلاگ و ارسال عکس و ویدیو را برای کاربر بسیار ساده کرده است. همچنین وردپرس امکانات زیادی برای سفارشی سازی در اختیار کاربر قرا می دهد. می توان آن را مطابق نیازهای کاری هر کاربر سفارشی سازی کرد.

سفارشی سازی

وردپرس تمامی استانداردهای سایت ها رو رعایت می کنه و چون یک سیستم بر اساس PHP است و کد باز و رایگان است می توان آن را ارتقا داد به همین دلیل به صرفه ترین و موثرترین راه ساخت سایت حساب می شود.

با وجود امکانات و افزونه های زیادی که دارد می تواند نیازهای هر تجارتی را پاسخگو باشد. ویژگی open source بودن وردپرس باعث می شود که همه ی توسعه دهنده های CMS در سراسر دنیا بتوانند آن را بهبود ببخشند.

سئو

همه ی دارندگان سایت می خواهند در رتبه های اول موتورهای جست و جو مخصوصا گوگل باشند و سایتشان در صفحات اول نتایج گوگل نمایش داده شود. وردپرس طوری طراحی شده است که به صورت خودکار مواظب ویژگی های سئو باشد و فقط با تمرکز بر تولید محتوا می توان رتبه سایت را بهبود بخشید.

برگرفته از http://parisweb.ir/wordpress-benefits



:: برچسب‌ها: مزیت طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی

   مزایای فروشگاه اینترنتی چیست؟


سؤالی که ممکن است برای خیلی از شما پیش بیاید این است: چرا باید شرکت سُنتی خودم را به شرکت اینترنتی تبدیل کنم؟ ابتدا، اجازه دهید مطلبی را روشن کنیم. در این مقاله، منظور ما از «شرکت سنتی»، شرکتی است که در مکانی فیزیکی واقع شده و فروشش یا از طریق حضور مشتریان صورت می‌گیرد یا از طریق ایمیل و تلفن. در کل، منظور ما شرکتی است که فروش اینترنتی ندارد. البته، روز‌به‌روز از تعداد این شرکت‌ها کاسته شده و به شرکت‌های اینترنتی اضافه می‌شود. اگر شما هم صاحب کسب‌و‌کاری هستید، حتما خیلی درباره‌ی مزایای تبدیل کسب‌و‌کار خود به کسب‌و‌کار الکترونیکی شنیده‌اید. شاید این کار به نظر خیلی از افراد خطرناک یا پیچیده باشد. اما فواید زیادی در فروش یا فعالیت تجاری آنلاین وجود دارد. در ادامه‌ی مقاله به ۹ مورد از مهم‌ترین مزایای فروشگاه اینترنتی اشاره خواهیم کرد.

۱. حضور در اینترنت، تصویر بهتری از شرکت‌تان ارائه می‌دهد
فقط همین دلیل می‌تواند برای راه‌اندازی یک وب‌سایت جدید و شروع فروش اینترنتی کافی باشد. بدون داشتن وب‌سایت، وبلاگ یا هر نوع حضور اینترنتی، مشتریان نمی‌توانند متوجه شوند شما چقدر در کارتان جدی هستید. امروزه، شرکت‌های کوچک و بزرگ در هر صنعتی که باشند، سعی می‌کنند حضور پُررنگی در اینترنت داشته باشند.

۲. دسترسی به خدمات شرکت شما ۲۴ ساعته می‌شود
با اینکه خیلی از فروشگاه‌ ها، پمپ‌بنزین‌ها و بیمارستان‌ها خدمات ۲۴ ساعته ارائه می‌دهند، اما این کار برای خیلی از کسب‌و‌کارها غیرممکن است. البته، بهتر است بگوییم این کار بدون اینترنت غیرممکن است. یکی از مهم‌ترین مزایای فروشگاه اینترنتی این است که این امکان را برای مشتریان فراهم می‌آورد که هر زمانی از شبانه‌روز و در هر مکانی، سفارش‌های خود را ثبت کنند. تصور کنید این امر چقدر می‌تواند برای کسب‌و‌کار شما سوددهی داشته باشد.
 
۳. می‌توانید خدمات بهتری به مشتریان ارائه دهید
اینترنت به شما این امکان را می‌دهد تا به سؤالات مشتریان پاسخ دهید، وبینارهایی برای فروش یا تبلیغات برگزار کرده و به مشکلات مشتریان رسیدگی کنید. همه‌ی این کارها بدون اتلاف وقت انجام می‌شوند. فقط کافی است یک بار ویدئویی یا لیستی از سؤالات رایج تهیه کنید و سال‌ها مشتریان‌تان را برای دریافت پاسخ‌شان به صفحه‌ی مربوط به آنها ارجاع دهید. با این کار، نه تنها در وقت خود صرفه‌جویی می‌کنید بلکه خدمات بهتری نیز به مشتریان ارائه می‌دهید. مشتریان معمولا دنبال اطلاعات خاصی می‌گردند. معمولا اطلاعاتی که برای آنها مهم است به دو دسته تقسیم می‌شود:

- اطلاعاتی برای تصمیم‌گیری قبل از خرید
- حل مشکلی که در هنگام فرایند خرید بروز می‌کند

شما می‌توانید با ایجاد وب‌سایت، تمامی اطلاعاتی را که مشتریان به آن نیاز دارند، درست موقعی که به آن نیاز دارند در اختیارشان بگذارید. این یعنی تماس‌های تلفنی برای حل مشکلات کمتر می‌شوند و فروش افزایش پیدا می‌کند.

۴. برای راه‌اندازی استارتاپ، هزینه‌ی کمتری لازم دارید
یکی از مزایای فروشگاه اینترنتی، کم بودن هزینه‌‌ی راه‌اندازی کسب‌و‌کار اینترنتی است. نیازی به خرید ملک، خودرو و لوازم اداری نیست و فقط به تعداد محدودی کارمند احتیاج دارید. فقط کافی است سایت‌تان را آماده کرده و کسب‌و‌کارتان را راه‌اندازی کنید. اگر قبلا شرکتی سنتی داشته‌اید، این تغییر می‌تواند خیلی راحت‌تر انجام شود. شما به فروش همان محصولات قبلی که به اندازه‌ی کافی هم از آن در اختیار دارید، ادامه می‌دهید و اینترنتی شدن فقط باعثِ افزایش تعداد مشتریان‌تان می‌شود.

شما می‌توانید با هزینه‌ی خیلی کمی وب‌سایتی طراحی و راه‌اندازی کنید. سکوهای آماده‌ای مانند وردپرس (self-hosted WordPress blog) در اینترنت وجود دارند که این امکان را به شما می‌دهند خودتان سایت‌تان را طراحی کنید.

۵. تمام فاصله‌ها از بین می‌روند
یکی دیگر از مزایای فروشگاه اینترنتی این است که فاصله‌‌ها را از میان برمی‌دارد. فاصله‌ی مشتریان تا فروشگاه شما فقط به اندازه‌ی یک کلیک است. از طریق اینترنت شما می‌توانید با مشتریان در تماس باشید، به سؤالات آنها پاسخ دهید و مشکلات‌شان را حل کنید. از همه مهم‌تر اینکه، می‌توانید سفارش‌ها و پرداخت‌ها را مستقیما دریافت کنید.
 
۶. می‌توانید در هر مکانی که دوست دارید، کار کنید
دوست ندارید زمستان در هوای سرد یا به خاطر آلودگی هوا از خانه خارج شوید؟ آیا از گرما و رطوبت در شهر خود کلافه شده‌اید؟ کسب‌و‌کار اینترنتی شما را از قید‌و‌بند مکان آزاد می‌کند و این امکان را برای‌‌تان فراهم می‌آورد که هر جا راحت هستید کار کنید. تا زمانی که ارتباط اینترنتیِ خوبی دارید، می‌توانید هر جایی از دنیا که دوست دارید زندگی کرده و کسب‌و‌کارتان را مدیریت کنید. خیلی از مردم در یک قاره زندگی می‌کنند ولی انبار کالاهایشان در قاره‌ی دیگری است. یکی از مهمترین مزایای فروشگاه اینترنتی این است که به شما اجازه می‌دهد کسب‌و‌کارتان را با سبکِ زندگی‌تان هماهنگ کنید و نه برعکس. البته استثناهایی هم وجود دارند. بعضی از افراد مانند جراحان، معمارها و نقاش‌ها حتما برای انجام شغل‌شان به مکان خاصی نیاز دارند.

۷. هزینه‌های عملیاتی شرکت‌تان کاهش می‌یابد
فقط انجام یک کار ساده می‌تواند هزینه‌ها را به شدت کاهش دهد. به‌عنوان مثال، ثبت آنلاین سفارشات باعث می‌شود دیگر نیازی به کارکنان بخش خدمات مشتریان نداشته باشید. فروش آنلاین این امکان را فراهم می‌آورد که هم سفارش‌ها و هم پرداخت‌ها را اینترنتی انجام دهید. با این کار از تعداد کارکنان و در نتیجه هزینه‌های اداری و دفتری کاسته می‌شود.

به جز ثبت سفارش‌ها و پرداخت‌ها، بقیه‌ی فعالیت‌های تجاری‌تان را نیز می‌‌توانید به صورت اینترنتی مدیریت کنید. از این فعالیت‌‌ها می‌توان به پرداخت صورت‌حساب‌ها و قبوض، ردیابیِ سفارشات و فرستادن کالاها نام برد. از دیگر کاربردهای اینترنت، پاسخ‌دهی سریع و آسان به سؤالات و مشکلات مشتریان از طریق سؤالات رایج و انجمن‌های آنلاین است.
 
۸. می‌توانید بازار جهانی را هدف بگیرید
شرکت‌ها و فروشگاه‌های سنتی فقط می‌توانند پذیرای تعداد محدودی مشتری در زمان‌های خاصی باشند، بگذریم از اینکه خیلی از افراد اصلا خیلی از این شرکت‌ها را نمی‌شناسند و از وجودشان بی‌اطلاع هستند. با داشتن یک وب‌سایت خوب، در هر لحظه صدها و حتی هزاران نفر می‌توانند از فروشگاه اینترنتی شما بازدید کنند. تصور کنید اگر بتوانید کالاها و خدمات خود را به تعداد نامحدودی از افراد مشتاق معرفی کنید، تجارت شما می‌تواند چقدر رونق بگیرد!

البته توانایی برخوردار بودن از هزاران بازدیدکننده تفاوت زیادی با داشتن هزاران بازدید کننده دارد. برای برخوردار شدن از مزایای فروشگاه اینترنتی باید همان کارهایی را انجام دهید که شرکت‌های سنتی انجام می‌‌دهند: بازاریابی و تبلیغات. باید بیاموزید چطور می‌توانید ترافیک وب‌ سایت فروشگاه اینترنتی خود را افزایش دهید. یکی از روش‌های مؤثر و کم‌هزینه در این راه، استفاده از رسانه‌های اجتماعی برای معرفی و تبلیغ وب‌سایت‌تان است.

۹. سرعت پاسخ‌دهی شرکت افزایش می‌یابد
یکی از مزایای فروشگاه اینترنتی این است که به شما اجازه می‌دهد به سفارش‌های خرید، پیشنهادات و دیگر نیازهای مشتریان به سرعت و در لحظه پاسخ دهید. فروشگاه‌های اینترنتی سفارش‌های مشتریان را ثبت و تأیید می‌کنند. در فروشگاه‌ها یا شرکت‌های سنتی، ثبت سفارش‌ها معمولا از طریق تماس تلفنی انجام می‌گیرد و روند ثبت و پیگیری آن توسط کارمندان انجام می‌شود. بسته به میزان کارهای روزانه‌ی کارکنان، رسیدگی به سفارش ممکن است روزها طول بکشد. اما فروشگاه‌های اینترنتی با داشتن یک اپلیکیشن مناسب به شما این امکان را می‌دهند که نه تنها سفارش‌‌ها، بلکه موجودی انبار، تعداد فروش روزانه و هر چیز دیگری را که لازم دارید، به سرعت چک کنید. پاسخ‌دهی سریع به نیازهای مشتریان، برای آنها رضایت به همراه دارد و برای شما کار اداری کمتر.
مطالب برگرفته از سایت فردا نیوز


:: برچسب‌ها: مزایای سایت فروشگاه اینترنتی ,
:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی

مديرعامل شركت شهرك هاي صنعتي قم، از آغاز شناسايي ظرفيت هاي توليدي مناطق روستايي استان با هدف ايجاد زيرساخت هاي لازم براي توسعه توليدات و افزايش اشتغال خبر داد.

به گزارش روابط عمومي شركت شهركهاي صنعتي استان قم، امير طيبي نژاد در بازديد از نواحي صنعتي با اعلام اين خبر اظهارداشت:خوشبختانه ظرفيت هاي خوبي در سطح روستاهاي استان وجود دارد كه مي توان با حمايت و توسعه آنها از مقياس محصولات خانگي به توليد انبوه وصنعتي ضمن افزايش درآمد خانوارها موجبات رونق توليد و اشتغال را فراهم كرد.
وي با بيان اينكه مجموعه استان و استاندار قم بدنبال ايجاد رونق در مناطق روستايي هستند گفت: سازمان صنايع كوچك وشهرك هاي صنعتي ايران برنامه حمايتي ويژه اي براي توسعه فضاي كسب وكار مناطق روستايي دارد و در بازديدهاي هفته دولت استاندار از مناطق روستايي استان نيز بر ضرورت ايجاد رونق توليد و اشتغال در اين مناطق تاكيد شد.
طيبي نژاد تصريح كرد: شركت شهرك هاي صنعتي قم طي چند ماه اخير به شناسايي پتانسيل هاي موجود روستايي در فضاي كسب وكار ورود كرده و مشخص شد در بخشهاي صنایع دستی و خیاطی، توليد پوشاك، فنرسازي، صنايع تبديلي در حوزه توليدات و محصولات باغي و دامي، بسته بندي مواد غذايي، خدماتي و قاليباقي، ظرفيت هاي خوبي وجود دارد كه با توسعه آن مي توان نسبت به افزايش اشتغال در استان گام برداشت.
مديرعامل شركت شهرك هاي صنعتي قم با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در نگاه واستفاده توانمندي هاي داخل براي مقابله با تحريم ها و ايجاد اقتصاد مقاومتي افزود: تحقق اقتصاد مقاومتي يعني توجه به همين استعدادها و توانمندي هاي داخلي خودمان در تمام نقاط كشور از شهرها و شهرك هاي صنعتي گرفته تا روستا ها و نواحي صنعتي و ما بايد زيرساخت هاي لازم براي توسعه توانمندي هاي روستا هاي استان را فراهم كنيم.
وي توسعه صنعتي روستاها را متناسب با شرايط و ساختار هر منطقه برشمرد و با تاكيد بر پرهيز از ورود صنايع آلاينده به اين مناطق گفت: از ويژگي هاي توسعه صنايع تبديلي و محصولات روستايي پاك بودن واحدهاي صنعتي آنهاست كه ما بر ضرورت توسعه متوازن نواحي روستايي متناسب با صنايع پاك تاكيد داريم.
طيبي نژاد اضافه كرد: با شكل گيري و رونق توليدات و افزايش اشتغال در روستا هاي استان مي توان در همين مناطق از پتانسيل گردشگري استفاده كرد و نسبت به ايجاد بازارها و فروشگاه هاي فروش محصولات اقدام نمود.

در زیر لیست مراکز خرید و فروش استان قم آمده است:

مركز خريد

تلفن

آدرس

محیا

 

خ انقلاب- بین ک 51 و 53

پاسارگاد

2807073

شهر پردیسان - خ لاله-انتهای ک 9

بنیان

 

خیابان طالقانی- بین کوچه شماره 102 و 104

شرکت تعاونی مصرف روستاییان

 

خیابان 15خرداد- خیابان 20 متری تقوی

فروشگاه سامان

 

خیابان عطاران- مقابل خیابان مفتح

زرگر

 

ابتدای بلوار عماریاسر

مهرگان

 

میدان سپاه(جمهوری)

رضوان شعبه شماره 1

7775666

خیابان 15خرداد - انتهای کوچه 10

شاه حمزه

7750700

خیابان اذر - داخل کوچه شماره 12

سعدی

7726281

خیابان آذر- بین کوچه 67و 69

دلتا

 

خیابان صفاییه - نبش کوچه شماره 31

فرهنگیان

7754420

خ فرهنگیان- جنب مسجد امام صادق

بازرگانی

 

بلوار 15 خرداد- ک 59

پدیده

 

خیابان 20متری گلستان- بین کوچه شماره 25 و 27

بازار روز بنفشه

 

خیابان آذر - نبش کوچه 73

صدوق

 

45 متری صدوق

شرکت تعاونی مصرف خیریه ثاراله

2905781

خیابان 45متری صدوق - خیابان مالک اشتر

کوثر

 

خیابان لواسانی(ساحلی9- جنب گمرک

تعاونی مصرف کارکنان مرکز مدیریت حوزه علمیه

7205616

خ طالقانی- ک 50

فروشگاه مرکزی اتکا

7724088

خ 19 دی- جنب بیمارستان کامکار

بنیاد شهید و امور ایثارگران

 

خ سمیه- بین ک 6 و 8

جانبازان

 

م شهید محلاتی

بنیاد 15 خرداد

 

خ ارم- بعد از ک 11

فرهنگیان

 

خ ارم- چهار راه شهدا

نگين

7711264

خيابان آذر ، روبروي زايشگاه ايزدي، بین ک 15 و 15/1

شرکت تعاونی اعتبار کارکنان جهاد کشاورزی- شعبه استان قم

 

خ 15 خرداد- بین ک 13 و 15

جانبازان مرکزی

 

خیابان شهید فاطمی- بین کوچه 11 و 13

سبد

 

خیابان شهید فاطمی - بین کوچه 3 و 5

مجیدیه

 

بلوار شهید کبیری- میدان مجیدیه

انتخاب (شعبه 2)

2927080

میدان جمهوری

جانبازان مرکزی

 

خیابان شهید فاطمی- بین کوچه 11 و 13

رسالت

 

خیابان انقلاب - جنب قبرستان باغ بهشت

حافظ

 

خیابان 15خرداد- جنب امامزاده شاه سید علی

حافظ

 

خیابان 15خرداد- جنب امامزاده شاه سید علی

طلاب

 

خیابان 15خرداد- خ شهید قدوسی- نبش کوچه4

حافظ

 

خیابان 15خرداد- جنب امامزاده شاه سید علی

ایرانیان

 

خ جمهوری- ک 36 و 38

ستاره

 

خیابان صفاشهر

جانبازان

7502041

خ فرهنگیان- خ اطلس

یاس

7207603

خیابان آذر- بین کوچه 58 و 60

یاس

 

خ شهید منتظری- نبش ک 8

مرکزی

 

خیابان امامزاده ابراهیم- جنب مسجد حضرت ابوالفضل (ع)

مرکز خرید انصار

8754793

ابتدای خیابان هندیان

یاس

 

30 م کیوانفر- بین خ شهید مدنی و ک 5

فروشگاه بعثت

 

خیابان 45 متری کارگر- نبش کوچه شماره 9

رفاه

6612785

قم میدان سعیدی فروشگاه رفاه

شرکت تعاونی مصرف سنگبری های استان قم

 

خ20متری شهید رییس کریمی بین ک 21و23

توحید2

6625500

20 م شهید بهشتی- نبش خ چمران شمالی

آفتاب مهتاب

6663978

م زین الدین- بعد از ک9

توحيد

8821436

خيابان نيروگاه

جانبازان

6620201

خیابان امام خمینی(ره)

همشهری

 

خیابان امامزاده ابراهیم- نبش ک 31

انتخاب

8804441-2

خیابان توحید - روبروی کوچه 15

سجاد

 

خ امامزاده ابراهیم- جنب ک 46

تلالو جميل

 

ميدان ايران مرينوس، بعد از پل انقلاب

بعثت 2

 

میدان نبوت- ابتدای بلوار کشاورز

نبوت

8858585

خ توحید- نبش م نبوت

تعاونی مصرف فرهنگیان

 

45 متری کارگر - نبش کوچه 14

بسیجیان

 

30 م کیوانفر- بین ک 24 و 26

شاهد

8848584

خ توحید- خ شاهد- نبش ک 3

دهکده

 

خیابان 20متری شهید بهشتی- نرسیده به خیابان هفت تیر

فروشگاه تعاوني مصرف

 

ابتداي خيابان نوزده دي - جنب كلانتري 12

بنیاد شهید 2

 

بلوار شهید صدوقی- بعد از کوچه شماره 55

جانبازان 4

 

نبش میدان کشاورز

 

 

 



:: برچسب‌ها: نقش شهرک های صنعتی در خرید و فروش در استان قم ,
:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی
طراحی وب سایت ها به مهارت ساخت و راه‌اندازی صفحات وب گفته می‌شود.
 
تیم برنرز لی، مخترع وب، با برپایی یک سایت وب در اوت ۱۹۹۱، نام خود را به عنوان نخستین سازندهٔ وب در تاریخ نگاشت. او در نخستین وب سایتش، از اَبَرمتن و پیوندی برای ایمیل (پست الکترونیک) استفاده کرده بود.
 
در آغاز، وب سایت‌ ها با کُدهای ساده HTML نوشته می‌شدند، گونه‌ای از زبان نشانه‌گذاری که ساختار ساده‌ای به وب گاه‌ها می‌داد، شامل سرتیتر و پاراگراف، و توانایی پیوند دادن به آدرس‌های دیگر از طریق ابرپیوند. در مقایسه با روش‌های دیگر، این راه تازه و متفاوتی بود که کاربران به سادگی می‌توانستند با یک مرورگر، صفحه‌های پیوند خورده را باز کنند.
 
با پیشرفت وب و هنر طراحی آن، زبان کُد نویسی اش، اَبَرمتن یا اچ تی ام ال، پیچیده‌تر و پرانعطاف تر شد. ابزاری مانند جدول‌ها که بیشتر برای نمایش نمودارهای داده‌ای بودند، بزودی مورد استفاده نادرست، برای چیدمان‌های پنهان در صفحه‌های وب قرار گرفتند. با پیدایش الگوهای آبشاری وب یا «CSS»، روش نادرست طراحی با جدول‌های پنهان در صفحه از گردونه خارج، و بجای آن استفاده مناسب از زبان کمکی «CSS» جایگزین شد.
 
فناوری‌های یکپارچه سازی پایگاه داده (Database)، مانند زبان‌های کُدنویسی سمت سرور (Server-Side Scripting) مانند CGI، PHP، ASP. NET، ASP، JSP و ColdFusion، و استانداردهای طراحی مدرن با الگوها (CSS)، ساختار وب سایت‌ها را باز هم تغییر داده و آنرا پیشرفته تر کرده‌اند. سایت واکنش گرا یا سایت ریسپانسیو (responsive) سایتی است که با ابعاد و رزولوشن دستگاه‌های مختلف سازگاری دارد و کاربران بدون توجه به اینکه صفحه نمایش دستگاهشان کوچک باشد.
 
همچنین با آمدن نگاره‌های جاندار و فناوری‌های پویانمایی به صفحه‌ها، مانند فلَش (Flash)، چهره وب بیشتر از پیش تغییر کرد و توانمندی‌های تازه به سازندگان رسانه و طراح‌های وب داده شد.
مطالب برگرفته از ویکی پدیا


:: برچسب‌ها: طراحی وب سایت چیست,طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 200
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی

طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی

با پیشرفت دنیای اینترنت و فضای مجازی ، شرکت های مختلف به دنبال معرفی فضای کاری خود به شبکه های اجتماعی و در محل حضور مشتریان خود هستند . از این رو طراحی سایت شرکتی که توسط گروه فیس تری اجرا می گردد ، از اهمیت بالایی برخوردار است.در این مقاله سعی می کنیم برخی مواردی که سبب موفقیت در طراحی سایت شرکتی می شوند ، را به صورت خلاصه بیان نماییم.

ارائه ی رزومه ی کاری در طراحی سایت شرکتی

از جمله مواردی که حتما می بایست در طراحی سایت شرکتی گنجانده شود ، ارائه ی رزومه ی کاری شرکت مورد نظر است . در واقع در طراحی وب سایت شرکتی باید فضایی وجود داشته باشد که بازدید کنندگان بتوانند به سادگی به تجربیات و سوابق شرکت مدنظر خود به سهولت دسترسی پیدا کنند. توجه داشته باشید که وجود هر گونه نقص در طراحی سایت ، علاوه بر ترغیب بازدیدکنندگان به ترک طراحی وب سایت ، سبب تضعیف اعتبار شرکت نیز خواهد شد ، لذا دقت در طراحی سایت شرکتی از جمله فاکتورهایی است که باید حتما مورد توجه قرار گیرد .

اطلاعات تماس طراحی سایت شرکتی

از جمله نکاتی که می بایست در طراحی سایت شرکتی مدنظر قرار گیرد ، ارائه ی درست اطلاعات تماس می باشد ، در صورتی که اطلاعات تماس به درستی موجود نباشد و یا این که فرم های تماس در برقراری ارتباط با شرکت ضعیف عمل کنند ، علاوه بر زیر سوال رفتن اعتبار شرکت ، ممکن است مشتری نتواند جذب شرکت گردد .

سئو و بهینه سازی سایت شرکتی

در طراحی وب سایت شرکتی می بایست حتما به این نکته توجه داشت که حتی اگر قرار نیست بر روی یک طراحی سایت شرکتی ، بهینه سازی و سئو سایت انجام گیرد ، با این حال می بایست پتانسیل و پیش زمینه ی انجام خدمات سئو در آن موجود باشد. چرا که از موارد بسیار مهم در شرکت ها رقبا هستند و لذا وجود چنین پیش زمینه ای برای پیشی گرفتن از رقبا الزامی است.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت شرکتی,طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی

برای افزایش فروش فروشگاه های اینترنتی روش های زیادی وجود دارند که در زیر برخی از آن ها ذکر شده اند:

  • یک کاتولوگ بر روی سایت فروشگاه اینترنتی برای صرفه جویی در وقت تهیه کنید که اطلاعات کامل راجع به محصولات و خدمات تجارت الکترونیک شما ، مثل قیمت گذاری ، خصوصیات محصولات ، و اطلاعات دیگر برای هر محصول یا خدمات را در بر داشته باشد.
  • یک بخش (FAQ) جهت پیش بینی و پاسخگویی مسائل و سوالات اساسی که ممکن است به ذهن خریدار برسد را در نظر بگیرید.                                
  • صحفه اصلی سایت شما ( Homepage)  مانند ویترین فروشگاه اینترنتی شماست . و باید برمخاطب شما اثر گذار باشد. مخاطب شما کودکانند ؟ افراد بازاری هستند ؟ عامه مردمند ؟ به این مسئله دقت کنید.
  • نام شرکت ، لوگو ( نشانه تصویری ) که تجارت اینترنتی شما را معرفی می کند را در صفحه اول قرار دهید.
  • صفحه ای که آدرس و شماره تلفن ، فاکس و آدرس پست الکترونیک سایت شما را در بر دارد به طرز مشخص در صفحه اول قرار دهید.
  • بهتر است یک قسمت جهت اخبار و معرفی محصولات داشته باشید که همیشه به روز شود این باعث می شود که خریدار اینترنتی زود به زود به سایتتان سر بزند
  • ساختار سایت فروشگاه اینترنتی شما به گونه ای باشد که مشترکی برای رسیدن به محصول مورد نظر خود مجبور نباشد کلیکهای زیادی بکند
  • تعداد کلیکها را به حداقل برسانید . 4 الی 6 کلیک بهترین کارآیی را دارند . سعی کنید که لینکها نظر مشتریان را جلب کنند تا بدانند کجا را باید برای چیزی که دنبالش هستند کلیک کنند .
  • مطمئن شوید که نوشته ها به آسانی قابل خواندن هستند ، ممکن است نوشته های سیاه بر روی زمینه سفید زیاد با کلاس به نظر نرسند اما آنها برای خوانده شدن مناسب تر از نوشته های نارنجی بر روی زمینه بنفش هستند.
  • صفحات نباید با تصاویر سنگین پر شده باشند چراکه زمان بار گذاری را افزایش میدهد . اکثر خریداران اینترنتی اگر بارگذاری یک صفحه بیش از 8 ثانیه طول بکشد ، جای دیگر کلیک می کنند و یا از اینترنت خراج می شوند .

رعایت همین نکات به‌ظاهر ساده اما کلیدی، نقش به سزایی در روند رو به رشد فروشگاه شما دارد.



:: برچسب‌ها: روش های افزایش فروش فروشگاه های اینترنتی,افزایش فروش فروشگاه اینترنتی ,
:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی

بعد از پیدایش اینترنت (World Wide Web)، آن به یک رسانهٔ جمعی تغییر نمود و سیستم‌های خرید اینترنتی ایجاد و توسعه یافتند. این نوآوری نتیجهٔ راه‌اندازی مرورگر Mosaic در سال ۱۹۹۳ و Netscape در سال ۱۹۹۴ بود. این سیستم محیطی را به وجود آورد که در آن ساخت فروشگاه‌های تحت وب (فروشگاه اینترنتی) ممکن بود؛ بنابراین اینترنت و WWW به عنوان ابزارهای زیرساختی و کلیدی به انتشار و توسعه سریع تجارت الکتریکی کمک کردند. تجارت الکترنیکی (به عنوان زیر مجموعه‌ای از E-BUSINESS) به تمامی سیستم‌های کامپیوتری اطلاق می‌ گردد که از معاملات دادوستدی حمایت و پشتیبانی می‌کنند. در سال ۱۹۹۸ به طور عمومی ۱۱مدل تجارت الکتریکی وجود داشت که یکی از آن ها مدل تجارتی (B2C business to customer) E-SHOP یا همان فروشگاه اینترتی بود که فروشگاه آنلاین(ONLINE SHOPPING) نیز نامیده می‌شد.

دو واژهٔ E-SHOP و ONLINE SHOP مترادف هم هستند. واژهٔ خرید آنلاین خیلی قبل تر در سال ۱۹۹۴ اختراع شده بود (به عنوان مثال برای سیستم‌های تلویزیونی). امروزه این واژه در مورد مدل B2C از تجارت الکترونیکی بکار می‌رود. برای اینکه خرید اینترنی انجام شود، به یک سیستم نرم‌افزاری نیاز می باشد. به منظور ایجاد امکان خرید آنلاین برای تمامی مشتریان، فروشگاه های اینترنتی بر پایه www تکامل یافتند. برای این مدل از سیستم‌های خرید اینترنتی کلمهٔ اختصاری (web shop) استفاده می‌شود. هیچ واژهٔ یکنواخت و ثابتی برای این مدل از سیستم تجارت الکترونیکی بوجود نیامده مثلاً در مناطقی که به زبان آلمانی حرف می‌زنند واژگانی مانند web shop) software) یا ((online shop software مورد استفاده قرار می‌گیرد ویا در آمریکا واژهٔ (shopping cart software) ایجاد شده و مورد استفاده قرار می‌گیرد. خرید اینترنتی کالا یکی از رایج ترین روش های خرید در دنیا محسوب میشود که در کشور ایران هم از سایت های زیادی میتوان استفاده کرد در این زمینه مانند : www.kharidehkala.ir



:: برچسب‌ها: تاریخچه فروشگاه اینترنتی ایران,تاریخچه فروشگاه اینترنتی,فروشگاه اینترنتی ایران ,
:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی

مزیت‌های فروشگاه های اینترنتی محصولات

فروشگاه اینترنتی آنلاین محصولات (در مقایسه با فروش آنها در مکانی از شهر)، مزیت‌های زیادی خواهد داشت. اول این که مشتریان می‌توانند محصولات شما را ببینند و بررسی کنند، بدون ای نکه مجبور شوند به فروشگاه شما پیدا کنند (البته اگر فروشگاهی داشته باشید). همچنین مشتریان خواهند توانست همه گزینه‌های موجود مثل نظرات سایر مشتریان، فهرست مواد تشکیل‌دهنده و دستورالعمل‌ها یا کاربردهای مربوطه را مشاهده کنند. ویدئو و عکس‌هایی از محصول شما در زمان استفاده و قسمت سؤالات متداول نیز به مشتریان اطلاعاتی می‌دهد که نمی‌توان در فروشگاه‌های آجری و فیزیکی به دست آورد.

عیب های فروشگاه های اینترنتی محصولات

شما باید چیزی را تولید، آن را انبار و بعد ارسال نمایید. شاید کالاهای فیزیکی آسیب ببینند و تولید، انبار کردن و ارسال آنها نیز کار وقت‌گیری است. بعد از فرستادن نیز مشکل کالاهای مرجوعی پیش می‌آید. کنترل موجودی کالاهای فیزیکی، کار سختی است. اگر کالای زیادی تولید کنید و کالاهایتان خراب شود، ضرر خواهید کرد. اگر خیلی کم تولید کنید و موجودی‌تان تمام شود، فروش‌های بالقوه‌تان و شاید مشتری‌های خود را از دست بدهید که برای تأمین کالای خود، به سراغ منبع مورد اطمینان‌تری می‌روند.



:: برچسب‌ها: مزایا و معایب فروشگاه اینترنتی ,
:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی

مشهورترین سوغات قم سوهان است. حدود یک سده پیش نوعی حلوا و شیرینی خانگی در قم پخته می‌شد و به «حلوای قمی» مشهور بود؛ و خیلی محدود و به ندرت توسط مغازه‌های عطاری عرضه می‌شد. معروف است که به هنگام حضور مظفرالدین شاه در قم از وی توسط حلوای قمی پذیرایی شد و او بعد از خوردن حلوای قمی گفت: «این حلوا مثل سوهان غذای مرا بریده و هضم کرده است». آنگاه مقدار زیادی از این حلوا را باخود به عنوان راه آورد برد. از آن پس عنوان سوهان بر این شیرینی نهاده شد و به تدریج به عنوان نماد خوراکی و ره آورد قم مطرح شد.

در قم شما می‌توانید به سراغ ۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ سوهان پزی و سوهان فروشی بروید. ماهیانه در قم بیش از ۵۰۰ تن سوهان به فروش رفته و این محصول به کشورهای اروپایی و آسیای مرکزی صادر می‌شود. 

حلوا، انگشتر، انجیر، انار و کلم موسوم به قنبید نیز به‌عنوان سوغاتهای شهر قم شناخته می‌شوند.



:: برچسب‌ها: سوغات قم چیست,سوغات قم ,
:: بازدید از این مطلب : 289
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 17 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی

برای اینکه لینک های داخلی زیاد و قدرتمندی داشته باشید، شما حتما باید محتوای باکیفیت و زیادی را ایجاد کنید. زمانی که شما محتواهای با کیفیت در وب سایت خود دارید، سایت شما این پتانسیل را خواهد داشت تا لینک های داخلی ایجاد کند.

برخی از استراتژی های ساخت بک لینک سعی دارند روابط پیچیده ای را در بین صفحات سایت ایجاد کنند آنها با محتوای بسیار زیاد، توازن تعداد لینک های داخلی در هر صفحه از سایت را برای بهینه سازی بیشتر رعایت میکنند. اما این موضوع مهمی برای سئو نمی باشد فقط تعداد لینک های داخلی مرتبط و خوشایند برای بازدید کننده ی صفحه دارای اهمیت میباشد.

 



:: برچسب‌ها: تولید محتوای مناسب برای سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی

۱-نیازسنجی (مهمترین قسمت طراحی سایت)
شما باید ببینید برای چه نوع شرکتی، سازمانی و یا تجارتی قصد طراحی سایت دارید. مسلما طراحی وب سایت برای یک ارگان دولتی با طراحی وب سایت برای یک آموزگاه تفاوت های بسیاری خواهد داشت.
نکته بسیار مهم :بدانید که چیزی که باعث تداوم کسب و کار و رونق طراحی سایت شما میشود رضایت کارفرما است. مطمئن باشید که بهترین کارفرمایان شرکت طراحی سایت شما کسانی هستند که توسط کارفرمایان راضی شما به شما معرفی شده اند. از نظر بازاریابی بهترین نوع تبلیغ، تبلیغ دهان به دهان میباشد. پس سعی کنید که نیاز واقعی کارفرما را پیدا نمایید و دقیقا چیزی که احتیاج دارد را برای او طراحی پیاده سازی نمایید.

۲- ابزار سنجی
لازم است بدانید برای طراحی سایت مورد نظر باید از چه نرم افزارها و یا برنامه ها و چه نوع زبان برنامه نویسی استفاده نمایید.مثلا برای شرکتی که کار آن تولید اسباب بازی برای کودکان است لازم است وب سایتی طراحی نمایید که در آن فلش بکار رفته باشد.
۳-تهیه Porposal
بعد از ۲ مرحله فوق نوبت به تهیه Proposal می رسد. بزرگترین مشکل کارفرمایان این است که دقیقا نمی دانند به چه نوع وب سایتی و با چه نوع گرافیکی نیاز دارند. شرکت طراحی سایت شما پس از بررسی کسب و کار و خواسته های کارفرما با دادن یک Prposal به ایشان، او را در راه انتخاب طراحی سایت مناسب کمک و یاری نموده اید.


۴-پیاده سازی و طراحی سایت
بعد از عقد قرارداد نوبت به پیاده سازی و طراحی سایت کارفرما کار میرسد که باید به صورت کاملا اختصاصی طراحی و برنامه نویسی شود.



:: برچسب‌ها: اصول طراحی وب سایت,طراحی وب سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی

مدل ارتباط سیستم های باز ( OSI )

برای انتقال داده‌‌‌ها در شبکه از پروتکل های مختلفی استفاده می ‌شود.
یکی از معروف‌ ‌‌‌ترین آن‌‌ها مدل ارتباط سیستم های باز (  Open System Interconnection) است.
این مدل در سال 1978 توسط موسسه بین المللی ایزو ایجاد گردید.
در این مدل هماهنگی و فعالیت نرم افزارها و سخت افزارهای شبکه به صورت لایه ای مشخص شده است.
در این مدل هریک از کامپیوترهای شبکه برای برقراری ارتباط با سایر کامپیوترها باید با لایه متنا ظر خود در کامپیوتر قصد ارتباط برقرار کند. مثلا لایه ی هفتم با لایه ی هفتم ، لایه ی ششم با لایه ی ششم و... ارتباط  برقرار می کند.
در کامپیوتر مبداء اطلاعات از لایه های بالاتر به طرف لایه های پایین مدل OSI حرکت می کنند و از آن جا به لایه زیرین مدل OSI در کامپیوتر مقصد ارسال می شود ، در کامپیوتر مقصد اطلاعات از لایه های زیرین به طرف بالاترین لایه حرکت می کنند.
عمل انتقال اطلاعات از یک لایه به لایه دیگر از طریق رابط ها ( connector ) صورت می گیرد.
در ادامه به بررسی لایه های مدل OSI می پردازیم.

 

 
 


:: برچسب‌ها: مدل ارتباط سیستم های باز OSI,مدل OSI در شبکه,مدل ارتباط سیستم های باز ,
:: بازدید از این مطلب : 212
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی

معرفی سئو

سئو از عبارت Search engine optimization و کلمه اختصاری آن در زبان انگلیسی SEO است. سئو به معنای بهینه سازی موتور های جستجو و مجموعه روش هایی می باشد که نمایش مناسب تر وب سایت توسط موتور های جستجو را در به دنبال خواهد داشت. در حقیقت سئو مجموعه ای از قوانین است که توجه کردن به آن ها توسط صاحبان وب سایت (یا وبلاگ) می تواند سبب بهبود رتبه بندی سایت در موتورهای جستجو بشود.

 SEO همواره با تحقیق، حسابرسی و تجزیه و تحلیل شروع می گردد. وب سایت ها با هم تفاوت دارند و ساختن وب سایت در هر صنعتی متفاوت می باشد، به همین خاطر بهترین شرکت های طراحی وب سایت دنیا تلاش دارند تا پیش بینی های لازم را انجام دهند و سپس به مشتریان خود تضمین دهند. 



:: برچسب‌ها: سئو چیست و چه کاربردی دارد ,
:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی

فروشگاه اینترنتی چیست؟

 
 
 فروشگاه اینترنتی به وب سایتی گفته می شود که تعدادی کالا یا خدمات از هر نوعی را در ویترین خود عرضه می کند. مشتریان برای استفاده از آن خدمات یا کالاها می توانند به فروشگاه سفارش بدهند؛ و حتی هزینه خدمات یا کالا را به صورت آنلاین پرداخت نمایند. برای دریافت سفارش از مشتری معمولا سیستمی به نام سبد مجازی خرید وجود دارد که می توان شفارشات را در آن ثبت نمود. 
فروشگاه اینترنتی به وب سایتی گفته می شود که تعدادی کالا یا خدمات از هر نوعی را در ویترین خود عرضه می کند. مشتریان برای استفاده از آن خدمات یا کالا ها می توانند به فروشگاه سفارش بدهند؛ و حتی هزینه خدمات یا کالا را به صورت آنلاین پرداخت نمایند .

برای دریافت سفارش از مشتری معمولا سیستمی به نام سبد مجازی خرید وجود دارد که می توان سفارشات را در آن ثبت نمود . سایت های پیشرفته حتی سبد خرید مشتری خود را تا مراجعه بعدی به سایت محفوظ نگه می دارند.

بنابراین مشتری در طی چند روز می تواند یک سبد خرید را تکمیل نماید و سپس هزینه ی آن را پرداخت کرده و خدمات و کالای خود را دریافت نماید . ارائه خدمات در فروشگاه های اینترنتی می تواند به صورت فیزیکی یا غیر حضوری ( مجازی ) باشند . از خدمات فیزیکی می توان خرید کتاب، مایحتاج زندگی، موبایل و . . .را برشمرد؛ و از خدمات مجازی می توان به فروش فیلم، موسیقی و . . .  اشاره نمود.مهمترین مزیت فروشگاه های اینترنتی در دسترس بودن آنهاست؛ خریدار در هر مکان و موقعیتی فقط با دسترسی به اینترنت می تواند خرید خود را انجام دهد . این روش یک نوع تغییر مدل در شیوه ی تجارت محسوب می شود؛ و برای فروشنده و مشتری سودمند می باشد . اما شروع این تجارت هم نیاز به یک سری عوامل دارد که عدم رعایت آنها می تواند ضررهایی را در پی داشته باشد.  

در ذیل به برخی از این عوامل و نکات اشاره می شود:


 

♦     یک فروشگاه اینترنتی از نظر سرمایه گذاری و مدیریت، هیچ فرقی با یک فروشگاه فیزیکی ندارد. همان طور که شما برای راه اندازی یک مغازه در یک مرکز خرید باید هزینه صرف کنید اگر برای طراحی سایت خود هزینه ی کافی انجام ندهید، هیچ سودی عاید شما نخواهد شد.

  

♦       امنیت فروشگاه اینترنتی بسیار حائز اهمیت است.

 

      همان طور که افراد به فکر امنیت مغازه ی خود هستند، باید خیلی بیشتر امنیت فروشگاه اینترنتی را

 

  در نظر بگیرند؛ زیرا سارقان اینترنتی خیلی ماهرتر از سارقان فیزیکی عمل می کنند.


♦        فروشگاه اینترنتی هم نیاز به تبلیغات کارآمد دارد .

 

همان گونه که افراد برای رونق مشاغل خود از تبلیغات استفاده می نمایند؛ یک فروشگاه اینترنتی هم برای اینکه مطرح شود باید در وهله اول فروشگاه خود را در بین مردم مطرح کند و لازمه ی این کار انجام تبلیغات گسترده است . 

با وجود این که اینترنت یک رسانه جدید محسوب می شود؛ ولی قوانین اصلی کسب و کار به قوت خود باقی و در این رسانه نیز کاربرد دارد .   


:: برچسب‌ها: توضیحات کامل فروشگاه اینترنتی ,
:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی

 آماده باشید

آماده سازی مناسب می تواند به معنی بازرسی های منظم در طول فرآیند ساخت و ساز باشد تا اطمینان حاصل شود که تمام تیم ها در پی طرح این نامه هستند.  ژوئن ارریکون، مدیر ارشد طراحی Brice Design International در حال کار بر روی هتل جدید Grand Heritage در دوحه، قطر بود، زمانی که تیمش متوجه یک مشکل شد. ما ساختمان را با تیم در خارج از کشور طراحی کردیم و دیوارها را با بلوک های بتنی و لایه های مواد ساخته ایم تا آنها جزء طرح های گسترده تر باشند." به این معنی که ورودی در برخی از این اتاقهای مرکزی تنها 18 اینچ گسترده خواهد بود.

قبل از انجام پروژه، نمونه را دریافت کنید

 طراحی هتل همیشه باید یک مدل از هر یک از مبلمان مورد نظر را داشته باشد و قبل از سفارش مجموعه کامل آن را امتحان کنید.

بدانید که چه محلی مناسب است

مردم از تمام فرهنگ های مختلف در هتل ها جمع شده اند، بنابراین شما باید احترام بگذارید. او گفت، این چالش، می تواند هتل را به لحاظ فرهنگی خاص و در عین حال جذاب و بین المللی  کند.



:: برچسب‌ها: طراحی هتل,هتل,4 قانون برای جلوگیری از بلایای طراحی هتل ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی

امروزه با رشد چشمگیر فناوری اطلاعات توجه به فروشگاه های اینترنتی بسیار بیشتر شده است. کاربران اینترنت زمان زیادی از روز را در اینترنت میگذارنند و با تبلیغات گوناگون محصولات مواجه میشوند. در میان این تبلیغات و وبسایتها فقط تعدادی از آنها موفق هستند و به فروش واقعی میرسند.

صرف هزینه برای طراحی سایت فروشگاه اینترنتی باید در مرحله اول بسیار هوشمندانه باشد زیرا باید تغییرات در آینده مد نظر قرار بگیرد.

  • چه میخواهید؟مهم ترین موضوع برای شروع کار مشخص کردن نقشه راه است. ابتدا دقیقا روی کاغذ بیاورید که چه محصولی قرار است در فروشگاه اینترنتی شما فروخته شود. سپس مشخص کنید که برنامه کوتاه مدت و بلند مدت شما برای گسترش فروشگاه چیست. این برنامه میتواند در آینده دستخوش تغییرات بسیاری شود پس با توجه به شناختی که از خود دارید تمهیدات لازم را بیاندیشید تا از صرف هزینه اضافه در آینده جلوگیری شود. گروه طراحی وب سایت سیستم در تمامی این مراحل در کنار شما خواهد بود و قبل از شروع هر اقدامی ابتدا نقشه راه شما را با مشورت شما در یک یا چند جلسه بسته به میزان بزرگی کار پیاده سازی میکند.
  • مشتریان شما چه کسانی هستند؟موضوع مهم دیگری که وجود دارد مشتریان فروشگاه اینترنتی شما هستند. قبل از اقدام برای طراحی سایت فروشگاه اینترنتی باید نوع محصولات و مشتریان آن مشخص شود. به عنوان مثال یک فروشگاه قطعات اختصاصی لپ تاپ مانند ال سی دی یا کیبرد با یک فروشگاه فروش البسه کاملا متفاوت است و مشتریان متفاوتی دارند. در شرایط مساوی حجم بازدید کننده و انتقال وجه متفاوتی دارند.
  • چه تبلیغاتی میکنید؟ گاهی اوقات تا اسم تبلیغات به میان می آید سریعا ذهن مشتریان به سمت ساخت بنر و خودکار و امثال آنها میرود. در صورتی که تبلیغات برای هر صنف و یا به صورت جزئی تر برای هر وبسایت متفاوت است. گاهی اوقات شما نیاز به معرفی یک برند دارید و همان برند تبلیغات شما خواهد بود و گاهی اوقات فقط میتوانید از طریق تبلیغات اینترتی به هدف برسید. ما هنگام طراحی سایت فروشگاه اینترنتی شما نوع تبلیغات شما را چه زمانی که بخواهید هزینه کنید و چه زمانی که نخواهید مشخص میکنیم. سرویسهای ارائه دهنده تبلیغات را به شما معرفی میکنیم و با استفاده از دوستانمان در سطح وب تا آنجایی که بشود هزینه تبلیغات شما را پایین می آوریم.
  • چگونه پشتیبانی میکنید؟ هر نوع فروشگاهی که راه اندازی کنید یک چیز را باید حتما در نظر بگیرید و آن پشتیبانی از محصولات و خدماتی است که ارائه میدهید. اعتماد هنگام خرید اینترنتی به خودی خود پایین است بنابراین شما باید اطمینان را به مشتریان خود بدهید که بعد از پرداخت هزینه به هر شکلی از نتیجه راضی خواهند بود.

اکنون که مشخص شده است چگونه در این زمینه گام بر میدارید نیاز به یک تیم قوی دارید که خدمات طراحی سایت فروشگاه اینترنتی شما را انجام دهد. این تیم باید چند مشخصه داشته باشد که به آنها اشاره میکنیم.

  1. با تجربه باشد
  2. به روز باشد.
  3. پشتیبانی قوی داشته باشد 

چیزی که باعث تمایز یک شرکت طراحی فروشگاه اینترنتی از دیگر شرکتها میشود اجرای اختصاصی وبسایت ها می باشد. در زیر برخی از اطلاعاتت فنی مورد نیاز آمده است.

  • تکنولوژی مورد استفاده: php , mysql , bootstrap , css3 , html5 , jquery
  • زمان را اندازی : متفاوت از 8 روز تا 45 روز
  • پشتیبانی : یک ساله رایگان
  • نوع دامنه : مهم نیست با هر پسوندی. یک دامنه .ir رایگان
  • نوع هاست : لینوکس با حجم بسته به حجم وبسایت. یک سال رایگان
  • پنل اس ام اس : متصل به وبسایت رایگان + خط پیام رایگان + پنل رایگان + تعداد پیامک
  • نیاز به اطلاعات برنامه نویسی : ندارد. آشنایی در حد استفاده از اینترنت نیاز است
  • دروازه پرداخت : ایران روی شبکه شتاب, بازار بین المللی paypal و visa
  • مشاوره : یک جلسه رایگان بعد از ثبت قرارداد به تعداد مورد نیاز


:: برچسب‌ها: شرکت طراحی فروشگاه اینترنتی,طراحی فروشگاه اینترنتی,فروشگاه اینترنتی ,
:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی

کمتر از یک سال تا آغاز بزرگترین رویداد فوتبالی جهان در کشور روسیه باقی مانده، در این فاصله تمامی اطلاعات مورد نیاز نسبت به جام جهانی را بررسی خواهیم کرد.

به گزارش ایسنا، جام جهانی روسیه که بیست و یکمین دوره جام جهانی محسوب می‌شود، در پهناورترین کشور جهان برگزار خواهد شد. این بار نیز ۳۲ تیم قرار است در این جام حاضر باشند تا مانند گذشته در هشت گروه چهار تیمی به رقابت بپردازند.

* جام جهانی چه زمانی شروع می‌شود؟

اولین بازی جام جهانی که یک طرف آن قطعا تیم ملی روسیه قرار دارد، روز پنجشنبه ۱۴ ژوئن ساعت ۱۷:۳۰ به وقت ایران آغاز می‌شود. روسیه به عنوان سرگروه گروه نخست جام جهانی خواهد بود و بازی افتتاحیه نیز در ورزشگاه لژنیکی برگزار خواهد شد. این بازی اولین بازی روز نخست جام جهانی خواهد بود. بعد از روز نخست، هر روز سه یا چهار بازی برگزار خواهد شد تا در نهایت روز ۱۵ جولای دیدار نهایی، روز یکشنبه راس ساعت ۱۹:۳۰ به وقت ایران برگزار و قهرمان جام جهانی مشخص شود. دیدار نهایی نیز قرار است در همان ورزشگاه لژنیکی برگزار شود.

* جام جهانی کجا برگزار می‌شود؟

جام جهانی در ۱۱ شهر روسیه برگزار خواهد شد. در واقع ۱۲ ورزشگاه از این ۱۱ شهر میزبانی رویداد جام جهانی را بر عهده خواهند داشت. ۱۰ ورزشگاه از ۱۲ ورزشگاه، تازه ساخته شده یا بازسازی شده‌اند. تنها استثناها ورزشگاه لژنیکی در مسکو و سنترال در یکاترینبرگ هستند که بازسازی نشده‌اند.

* قرعه‌کشی جام جهانی چه زمانی برگزار می‌شود؟

۳۲ تیم راه یافته به جام جهانی اول دسامبر ۲۰۱۷ (۳۰ آبان ۹۶) در کاخ کرملین مسکو حریفان خود را خواهند شناخت. غیر از ولادیمیر پوتین چهره‌های سرشناس دیگری در این مراسم حاضر خواهند بود که شامل بازیکنان سابق و قهرمانان پرافتخار دنیای فوتبال خواهند بود.

* چه تیم‌هایی صعود کرده‌اند؟

تاکنون حضور سه تیم از ۳۲ تیم در جام جهانی قطعی شده است. بعد از روسیه میزبان، برزیل به عنوان اولین تیم و ایران به عنوان دومین تیم جواز حضور در جام جهانی را به دست آورده‌اند. ۲۹ تیم دیگر هنوز باقی مانده‌اند که باید در چند ماه آینده بارشان را برای رفتن به روسیه ببندند.

* چطور می‌توانیم بلیت جام جهانی را بخریم؟

بلیت بازی‌های جام جهانی بعد از فینال جام کنفدراسیون‌ها در سایت فیفا به فروش گذاشته خواهند شد. بر طبق اعلام فیفا بلیت‌های جام جهانی چهار طبقه‌بندی دارند که متناسب با جایگاه در ورزشگاه قیمت‌گذاری شده‌اند. همچنین مرحله به مرحله هم قیمت بلیت‌ها افزایش خواهد یافت.

برای هر دیدار چهار قیمت متفاوت بلیت در نظر گرفته شده است که به شرح زیر است:

- مرحله گروهی: ۱۶۵ پوند، ۱۳۰ پوند، ۸۳ پوند، ۱۷ پوند

- مرحله یک هشتم نهایی: ۱۹۳ پوند، ۱۴۵ پوند، ۹۰ پوند، ۳۰ پوند

- یک چهارم نهایی: ۲۸۷ پوند، ۲۰۰ پوند، ۱۳۸ پوند، ۵۱ پوند

- نیمه نهایی: ۵۸۹ پوند، ۳۷۷ پوند، ۲۲۴ پوند، ۶۰ پوند

- رده‌بندی: ۲۸۷ پوند، ۲۰۰ پوند، ۱۳۸ پوند، ۵۱ پوند

- فینال: ۸۶۴ پوند، ۵۵۸ پوند، ۳۵۸ پوند، ۹۴ پوند

* مدعیان قهرمانی در جام جهانی چه تیم‌هایی هستند؟

قطعا مدافع عنوان قهرمانی یعنی آلمان شانس زیادی برای قهرمانی دارد. تیم یوآخیم لو که جوان‌تر هم شده ستاره‌های زیادی در ترکیب خود دارد که هر مربی را برای انتخاب ۱۱ بازیکن اصلی به دردسر می‌اندازد. بعد از آلمان ، برزیل را داریم که خیلی زود صعودش را به جام جهانی قطعی کرد و شانس خوبی برای موفقیت در جام جهانی دارد. فرانسه، آرژانتین، اسپانیا، بلژیک، ایتالیا، انگلیس و پرتغال نیز تیم‌های دیگری هستند که به نظر از مدعیان قهرمانی محسوب خواهند شد.

* شانس اصلی توپ طلای جام جهانی کدام بازیکن خواهد بود؟

غیر از مسی و رونالدو که در صورت موفقیت تیم ملی کشورشان به این مهم می‌رسند، نیمار، پوگبا، گریزمان، راموس، مولر، نویر و تونی کروس دیگر بازیکنانی هستند که نیم‌نگاهی به این جایزه ارزشمند خواهند داشت.



:: برچسب‌ها: جام جهانی روسیه,جام جهانی ,
:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی

معاون اجتماعی پلیس فتای ناجا با بیان اینکه تا بهمن ماه امسال آمار دقیقی از جرایم سایبری ايران اعلام خواهد شد، گفت: برداشت غیرمجاز از حساب‌های بانکی، هتک حیثیت و نشر اكاذيب، دسترسی غیرمجاز، تهدید، اخاذی از طریق اینترنت و کلاهبرداری رایانه‌ای پنج جرم اصلی است که از ابتداي امسال تاكنون در كشور رخ داده است.
محسن میربهرسی با بيان اينكه 80 درصد جرم‌هاي سايبري در ايران با رويكرد اقتصادي و با انگيزه‌هاي مالي رخ مي‌دهد، گفت: متاسفانه سوءاستفاده از حوزه بانک ایران نسبت به دیگر جرایم، بیشتر است و هم‌اکنون جرایم در این حوزه تبدیل به تهدید شده است.
وي دليل زيادبودن اين جرم‌ها را عدم توسعه اجتماعي ايران متناسب با دنيا عنوان كرد و گفت: بيشترين ميزان جرايم در سال‌هاي اخير مربوط به برداشت‌هاي غيرمجاز از حساب‌هاي بانكي است.
به گفته وي، مجرمان اين فضا به دليل احساس امنيت زمان زيادي را صرف مي‌كنند حتي بيشترين پرونده‌هاي موجود در اين زمینه مربوط به هك ايميل يا سوءاستفاده از خطوط ADSL است كه از اين طريق فرد به اطلاعات شخصي نيز دسترسي پيدا مي‌كند.
ميربهرسي با بيان اينكه مردم نسبت به تهديدهاي فضاي مجازي آشنايي ندارند، گفت: وقتي مبلغي از حساب هموطنان كم مي‌شود اين را يك اختلال سيستم بانكي مي‌دانند و با اين نا‌آگاهي نمي‌دانند كه بايد به دادسراي جرايم رايانه‌اي مراجعه كنند. حتي رسانه‌ها با وجود اين شرايط به هيچ وجه به اين مقولات نمي‌پردازند.
بانك‌ها در برابر اين تهديدات عكس‌العمل جدي انجام نداده‌اند
ميربهرسي با بیان اینکه بانك‌ها در برابر اين تهديدات عكس‌العمل جدي انجام نداده‌اند، افزود: تا به حال تنها اقدام جدي كه در اين حوزه انجام شده اين است كه پليس فتا يك سري مذاكرات با مرکز فابا داشتند که از طریق آن تمام تهدیدات این حوزه به مدیران بانک‌ها اطلاع‌رسانی ‌شود.
آمادگی حمایت وزارت آموزش و پرورش در مورد فرهنگ‌سازی فضای مجازی 
وی در مورد تهدیدات سايبري دیگر گفت: تهديدات ديگر در حوزه اجتماعي است و برای جلوگیری از آنها بايد به اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی اين گونه تهديدات بپردازيم و هدف اصلي ما قشر جوان و نوجوان جامعه هستند.
میربهرسی از آمادگی حمایت وزارت آموزش و پرورش در مورد فرهنگ‌سازی فضای مجازی به نوجوانان و جوانان خبر داد و گفت: قرار است از طریق شبکه رشد و نیز مشارکت این وزارتخانه و کارشناسان فتا محتوای مورد نیاز در این حوزه تهیه و در مدارس سراسر کشور توزیع شود.
کلاهبرداری‌هاي رايانه‌اي بیشتر از طریق ایمیل منتشر می‌شود
معاون اجتماعي پليس فتاي ناجا در مورد کلاهبرداری رایانه‌ای گفت: کلاهبرداری‌هاي رايانه‌اي يا كلاهبرداري نيجريه‌اي در ايران بیشتر از طریق ایمیل منتشر می‌شود. ميربهرسي افزود: در اين نوع كلاهبرداري برخي صفحه خود را شبيه سايت بانك طراحي مي‌كنند و با اخذ رمز كارت اعتباري حساب كاربر را تخليه و از اين طريق مبالغ زيادي را اخذ مي‌كنند كه اين اتفاق درنهايت منجر به بي‌اعتمادي مردم مي‌شود.
وي با بيان اينكه اكنون كلاهبرداري‌هاي كارت به كارت بانكي بسيار زياد شده است، گفت: يكي از جديدترين پرونده‌ها نيز فروش اطلاعات به مراكز رقيب طالب اطلاعات هستند.
تهران داراي بيشترين آمار جرايم سايبري است
وی در مورد اولویت جرایم در شهرهای کشور گفت: این جرایم بیشتر در شهر تهران انجام شده است و بعد از این شهر خراسان رضوی، اصفهان، البرز و آذربایجان شرقی و فارس دارای آمار بالایی از جرایم سایبری هستند.
پليس فتا آمار دقيقي از كاربران شبكه‌هاي اجتماعي در ايران دارد
 معاون اجتماعی پلیس فتای ناجا با بیان اینکه جرایم در حوزه شبکه‌های اجتماعی هر روز در حال افزایش است، گفت: متاسفانه بسياري از شبکه‌های اجتماعی ايران بستر داخلی ندارد و با پليس فتا استفاده از ابزارهاي جديد سعي دارد به شناسايي اين حوزه بپردازد. وی با بیان اینکه این حوزه، حوزه مجرمانه‌اي است و پليس فتا آمار دقيقي از كاربران اين حوزه دارد، افزود: این حوزه به امنیت اجتماعی مردم لطمه می‌زند امنیت اقتصادی و فرهنگی آنان را نیز مورد تهدید قرار می‌دهد.
اشراف کامل پلیس به فیس بوک 
ميربهرسي گفت: پلیس با تمام امکانات و مقدوراتش به مطالعه‌ عمیق در زمینه شبکه اجتماعی فیس‌بوک پرداخته و کارگروه‌هایی در این زمینه مشغول به فعالیت شده‌اند.
وي در پاسخ به این سوال که برخورد پلیس با شبکه‌های فساد تشکیل شده در فیس‌بوک چگونه است، گفت: پلیس فتا عمده‌ رویکرد فعالیتش موضوعات اجتماعی است. متاسفانه چند صباحی است افرادی با فریب‌کاری و با ایجاد هویتی کاذب و با استفاده از تصاویری اقدام به اخاذی از دیگران کردند که متاسفانه برخی از جوانان به دلیل ناآشنایی با این تهدیدات به سمت این افراد گرایش پیدا کرده و مورد اخاذی قرار می‌گیرند.
آسيب‌هاي فضاي مجازي 
معاون اجتماعي پليس فتاي ناجا آسيب‌هاي فضاي مجازي را كاهش احساس مسووليت اجتماعي، تغيير شكل كوچ و قماربازي‌هاي اينترنتي عنوان كرد و هشدار داد: كاربران ترجيحا بايد از كاراكترهاي تركيبي استفاده كنند و رمز عبور خود را ثابت نگه ندارند و همچنين هنگام پرداخت‌هاي اينترنتي توجه داشته باشند كه آدرس سايت اينترنتي بانك مورد نظر دقيقا آدرس اينترنتي اصلي خود بانك باشد و به ياد داشته باشند كه براي مجرمان هيچ اطلاعاتي ارزشمندتر از عكس‌ها و ويدیوهاي شخصي‌شان نيست.
ميربهرسي يكي ديگر از آسيب‌هاي فضاي مجازي را اعتياد كودكان به اين فضاها عنوان كرد و گفت: اعتياد به چت در شرايطي كه فرد بعد از قطع ارتباط دچار بيماري‌هاي روحي مي‌شود از ديگر آسيب‌هاي فضاي مجازي است.
ميربهرسي با بيان اينكه براي جلوگيري از برخي آسيب‌هاي اينترنتي وجود يك برنامه‌ امنيت اينترنتي و به روزكردن آن براي هر كاربري لازم است، گفت:  عكس و ويديوهاي شخصي و خانوادگي خود را در سايت‌ها به‌خصوص شبكه‌هاي اجتماعي به اشتراك نگذاريد چرا كه اين گونه محتواها به سرعت توسط مجرمان اخلاقي منتشر مي‌شوند و در پي آن سوء استفاده‌هاي بعدي صورت می‌گیرد.
نيازمند حمايت‌ دستگاه‌ها در اين حوزه هستيم
معاون اجتماعی فتای ناجا در مورد امنیت در فضای مجازی گفت: بحث حاکمیتی، پلیس فتا و مردم سه بخش مهمی هستند که امنیت را در این حوزه ایجاد می‌کنند، به همین منظور در بحث حاکمیتی نیازمند حمایت بیشتر از سوی دستگاه‌ها و سازمان‌های مرتبط با این حوزه هستیم.
وي افزود: تا به حال يك‌سري اقدامات با وزارت ICT  و صدا و سيما انجام داده‌ايم ولي نيازمند حمايت بيشتر در اين زمينه از سوي تمام دستگاه‌ها و سازمان‌ها هستيم.
قانون جرايم رايانه‌اي كامل نيست
معاون اجتماعي پليس فتاي ناجا با بيان اينكه قانون مبارزه با جرايم رايانه‌اي كامل نيست و بايد اين قانون به شكلي باشد كه بتواند جرايم را پيش‌بيني كند، گفت: بيشتر سايت‌ها در ايران از امنيت مناسبي برخوردار نيستند زیرا اقداماتي كه در اين زمینه صورت گرفته است، كافي نيست. به گفته وي، در ايران به سايت‌هايي كه هك مي‌شوند خسارت چنداني وارد نمي‌شود به طوري كه قصد عمده هكرها آن است كه توانايي‌هاي خود را به نمايش بگذارند و انگيزه اصلي آنان اعلام وجود است.
به گفته وي، بيشتر سايت‌هايي كه مورد هك قرار مي‌گيرند، هزينه‌اي را براي امنيت خود پرداخت نكرده‌اند و به همين دليل به امنيت آن نيز توجهي نمي‌كنند. وي افزود: با توجه به اينكه اكثر هكرها در ايران نوجوان هستند مي‌توان همچون ساير كشورها مسابقه‌ها  را برگزار كرد تا نيروهاي مستعد در اين زمينه نيز شناسايي و از پتانسيل آنان استفاده شود.



:: برچسب‌ها: فضای اینترنت عامل تهدید یا امنیت؟ ,
:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی

هر فردی ممکن است بخشی از روز خود را به فکر کردن راجب به ایده های مختلف اختصاص دهد. اگر شما صاحب یک آرایشگاه باشید، اغلب مشتریانتان به صورت تلفنی نسبت به گرفتن وقت اقدام می کنند و اینطوری ممکن است بیشتر وقت شما و مشتریانتان هدر برود و نارضایتی آن ها را نیز در پی داشته باشد. شما می توانید با استفاده از یک وب سایت آرایشگاهی مناسب یا اپلیکیشن آنلاین که در آن مشتریان بتوانند به راحتی وقت بگیرند، بسیاری از مشکلات خود را از بین ببرید. 

انجام تبلیغات مختلف و استفاده از منو های ویژه و مختلف که مشتری بتواند در آن تمام خواسته های مورد نیاز خود را قبل از ورود به آرایشگاه به شما بگوید شاید یکی از مهم ترین عواملی است که می تواند به شما در به دست آوردن رضایت مشتریان کمک کند. شاید استفاده از اینترنت برای کسب‌وکار‌های معمولی کمی عجیب باشد ولی انجام این کار می تواند به عنوان پلی برای پیشرفت کسب و کار شما به حساب بیاید.

 



:: برچسب‌ها: چرا طراحی سایت برای آرایشگاه ؟ , طراحی سایت آرایشگاه ,
:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی

✨اولین و ساده ترین تعریفی که از کامپیوتر می توان کرد این است که:(کامپیوتر ماشینی است که قابلیت انجام برخی محاسبات ریاضی ومنطقی را دارد).

✨پس کامپیوتر یک وسیله محاسبه (پردازش) یا همان محاسبه گر (محاسبه + گر =comput + er) است .پس هر وسیله یا ابزاری را که قادر به انجام محاسبه ای باشد میتوان یک کامپیوتر در نظر گرفت از انگشتان دست یک کودک گرفته تا چرتکه و استرلاب ساعت خورشیدی و پیچیده ترین دستگاه های الکترونیکی محاسباتی و همچنین مغز انسان.

نسل های کامپیوتر

✨نسل اول(لامپ های خلا):در ساخت این کامپیوتر ها از لامپ خلا استفاده میشد و از سال ۱۹۴۴ تا ۱۹۵۵ مورد استفاده قرار میگرقتند .برای مثال کامپیوتر انیاک با ۳۰ تن وزن ۱۷۰ متر مربع مساحت و ۱۸۰۰ لامپ یکی از معروف ترین کامپیوتر این نسل است.دلایل اصلی کنار گذاشته شدن این نسل از کامپوتر ها عبارت اند از :

کامپیوترهایی بسیار بزرگ بوده و فضای زیادی اشغال میکردند
به دلیل استفاده از لامپ های خلا نیروی برق زیادی مصرف میکردند
به دلیل گرمای بیش از حد لامپ های خلا به وسایل خنک کننده ی قوی نیاز داشتند
احتمال سوختن لامپ های خلا به دلیل دمای زیادشان وجود داشت
قیمت لامپ های خلا بالا بود

✨نسل دوم(ترانزیستور ها) : اختراع ترانزیستور ها در سال ۱۹۵۰ تحول عظیمی در صنایع الکترونیکی بود و در ساخت کامپیوتر ها نیز از ترانزیستور ها به جای لامپ خلا استفاده شد.این نسل از کامپیوتر ها دارای حجمی کمتر , مصرف انرژی پایین تر و سرعتی بالاتر نسبت به نسل لامپ های خلا بودند.در این کامپیوتر ها برای اولین بار از حلقه های مغناطسیی به عنوان حافظه اصلی استفاده شده.این کامپیوتر ها در سال های ۱۳۳۰ تا ۱۳۴۰ شمسی مورد استفاده قرار گرفت.
✨نسل سوم (مدارات مجتمع IC) : مدارهای مجتمع (integrated circuit) شامل بیش از صد عنصر منطقی هستند که هر عنصر منطقی خود شامل چندین عنصر الکترونیکی مانند دیود و ترانزیستور است که به روش خاصی روی صفحاتی از جنس سیلیکون در چند سانتی متر مربع کنار یکدیگر چیده شده اند.استفاده از مدارهای مجتمع در ساخت کامپیوتر ها باعث افزایش سرعت و کاهش حجم آن ها گردید.اولین کامپیوتر این نسل را شرکتIBM در سال ۱۹۶۰ با نام IBM360 به بازار فرستاد که تا سال ۱۹۷۰ نیز در مراکز تجاری مورد استفاده قرار میگرفت.
✨نسل چهارم(ریزپردازنده ها Microprocessors) : در سال ۱۹۷۰ با استفاده از فناوری VLSI و متراکم تر کردن مدارات مجتمع اقدام به تهیه ی ریز پردازنده ها کردند و کامپیوتر های خانگی به بازار عرضه شد.
✨نسل پنجم (کامپیوتر های هوشمند) : ایده استفاده از منطق فازی برای طراحی و تولید کامپیوتر هایی با قابلیت هایی همپون استدلال و استنباط توسط بسیاری ازمحققین در حال انجام است. این ایده در سال ۱۹۸۰ مطرح گردید ولی تا کنون در عمل موفق به ساخت چنین کامپیوتر هایی نشده ایم.
✨نسل ششم(کامپیوتر های انسان نما) : هدف این دسته از کامپیوتر ها شبیه سازی فعالیت های مغز انسلن است و دستیابی به قابلیت های ادراکی و رفتاری آن است.

انواع کامپیوتر 

✨ابر ، Super :
قدرت پردازشی بسیار بالا
کاربردهای نظامی ,هواشناسی و محاسبات حجیم یا پیچیده

✨بزرگ ، main:

کاربرد به عنوان ایسگاه های کاری در وزارتخانه ها و مراکز بزرگ

✨متوسط ، mini:

کاربرد در بانک ها و موسسات کوچک

✨ کوچک ، micro:

کامپیوتر های خانگی ,لپ تاپ ها



:: برچسب‌ها: کامپیوتر چیست, کامپیوتر,انواع کامپیوتر ,
:: بازدید از این مطلب : 239
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی

با سلام خدمت دوستان عزیز امروز می خواهم درباره حرفه طراحی سایت کمی صحبت کنم. افرادی که در زمینه طراحی سایت فعالیت دارند معمولا با دو نوع پروژه مواجه می شوند که در زیر به بررسی آن پرداخته ایم:

طراحی سایت با ابزار های آماده

طراحی سایت با ابزار های آماده معمولا مربوط به پروژه هایی است که در آن مشتریان قصد طراحی وب سایتی ارزان و با امکانات ساده ای را دارند و می خواهند با استفاده از آن به کسب و کار خود رونق دهند. این گونه وب سایت ها اغلب توسط ابزار های اماده ای مانند ورد پرس و جولا طراحی می شوند و به زمان زیادی را هم نیاز ندارند. این گونه پروژه ها معمولا توسط افرادی درخواست می شود که کسب و کار کوچکی دارند و یا از توان پرداخت هزینه های مالی طراحی سایت اختصاصی بر نمی آیند. 

طراحی سایت اختصاصی 

در طراحی سایت های اختصاصی مشتریان تمام ویژگی های وب سایت مورد نظر خود را مطرح می کنند و پس از انجام مشاوره های مختلف و تحلیل خواسته های مشتری تیم برنامه نویس وب سایت نسبت به طراحی وب سایت مورد نظر اقدام می کنند. هزینه طراحی وب سایت های اختصاصی معمولا بیشتر بوده و این وب سایت ها در آینده قابلیت ارتقا نیز دارند.

 

 

 



:: برچسب‌ها: کسب درآمد از طریق طراحی سایت,طراحی سایت,کسب درآمد طراحی سایت,طراحی وب سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی

با سلام امروز قصد داریم درباره اهیمت طراحی سایت های زیارتی در استان قم صحبت کنیم. همانطور که می دانید استان قم یکی از شهر های زیارتی کشور می باشد که همه روزه با سیل زیادی از زائران شهر ها و کشور های مختلف رو به رو است. بسیار از افراد هستند که قبل از سف به استان قم قصد تهیه اسکانی برای خود هستند. از این رو هتل ها و مراکز اقامتی می توانند با استفاده از یک وب سایت زیارتی در استان قم نسبت به جذب بسیاری از زئران داخلی و خارجی اقدام کنند.

طراحی سایت قم
همچنین طراحی یک وب سایت زیارتی یکی از عواملی است که شما می توانید نسبت به معرفی کسب و کار خود اقدام کنید و با به دست آوردن بازدید کنندگان بیشتر با استفاده از روش های بازاریابی مناسب مشتریان زیادی را به دست آورید. بسیاری از فروشگاه ها و مراکز خرید موفق و بزرگ در استان قم از یک وب سایت مناسب برای انجام تبلیغات و معرفی محصولات بهره می برند.


:: برچسب‌ها: طراحی سایت زیارتی قم,طراحی سایت,طراحی وب سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی

در این پست قصد داریم درباره نیازهای مشتریان هنگام طراحی وب سایت صحبت کنیم. شاید اولین چیزی که بایستی هنگام طراحی وب سایت به آن توجه ویژه داشت این است که به نیاز های مشتریان خود توجه کنید. یکی از مهم ترین قسمت ها هنگام طراحی وب سایت، مرحله تحلیل نیاز های مشتریان است. در این زمان شما باید به درستی درک کنید که مشتریان شما از وب سایت مورد نظرشان چه توقعی دارند؟ 

برای رسیدن به این امر بایستی با برگزاری جلسات مشاوره مختلف و روشن کردن مباحث برای آن ها، تحلیل و درک مناسبی از خواسته های آن ها پیدا کنید. پس از این مرحله شما بایستی یک هدف گذاری مناسب را انجام داده و راه های رسیدن به آن ها را بررسی کنید و در این باره با مشتریان خود به توافق دست یابید. در بسیار از موارد پیش می آید که مشتریان شما قادر به پرداخت هزینه برای سایت اختصاصی نیستند و در این مواقع شما می توانید پیشنهاد های ارزان و استفاده از سیستم های  طراحی سایت آماده مثل ورد پرس و جولا را به ایشان پیشنهاد کنید.



:: برچسب‌ها: نیاز مشتریان هنگام طراحی وب سایت , نیاز مشتریان طراحی وب سایت , نیاز مشتریان طراحی وب سایت چیست؟ ,
:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی

تگ div از پر کاربردترین تگ ها در طراحی وب سایت میباشد، این تگ جایگزین بسیار خوبی برای تگ <table> میباشد. تگ table دارای تگ های اضافه زیادی از جمله تگ <td> و تگ <tr> میباشد.

⭕️نکته : استفاده از تگ table در طراحی سایت پیشنهاد نمیشود و بهتر است از چینش موزائیکی در طراحی سایت ، بوسیله ی تگ div ، استفاده شود.

✅کاربردهای تگ div
1- شما میتوانید یک سند HTML را به بخش یا بخشهای مختلفی تقسیم بندی کنید.

2- زمانیکه میخواهید به گروهی از تگ ها یک style در css اضافه کنید میتوانید تمام این تگ ها را در داخل تگ <div> قرار دهید ، سپس به آن تگ <div> ، استایل مورد نظر خود را اعمال کنید با این روش تمام تگ هایی که در داخل تگ <div> میباشند از این استایل ارث میبرند.



:: برچسب‌ها: تگ div در طراحی وب سایت,تگ div در طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 164

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی

آیا من می توانم یک سایت اینترنتی داشته باشم؟

داشتن یک سایت اینترنتی حرفه ای شاید خواست شما هم باشد. باید بدانید که به مانند هر صفحۀ دیگری در شبکۀ مجازی اینترنت، شما هم می توانید یک سایت داشته باشید. داشتن یک سایت مزایایی دارد که دیگر صفحات مجازی ندارند. مثلاً پایداری بالا و همچنین قابلیت دسترسی پذیری یک سایت بسیار بیشتر از یک کانال یا صفحۀ شخصی در شبکه های اجتماعی مثل فیس بوک است. دلیل آن این است که یک سایت به صورت مستقیم از طریق یک مرورگر قابل دسترس است و توسط موتور جستجو مثل گوگل ذخیره می شود و قابلیت جستجو دارد.

پس این از مزایای داشتن یک سایت اینترنتی بود. اما در پاسخ به این سوال باید گفت هر کسی می تواند یک سایت داشته باشید. اما به سبب مزیت بیشتری که دارد، معمولاً زحمت و زمان بیشتری برای راه اندازی آن نیاز دارد. منظور این است که یک سایت مثل راه اندازی یک کانال در تلگرام یا دیگر شبکه های اجتماعی نیست. بلکه ممکن است اندکی زمان بیشتری را صرف کند. اما نگران نباشید. این کار اصلاً سخت نیست!

با راه حل هایی که در ادامه به شما خواهیم داد، به سادگی قادرید وب سایت خود را بسازید و آن را مدیریت کنید و روز به روز به تعداد بازدید کنندگان آن اضافه کنید. پس همچنان با کانال آموزش طراحی سایت همراه باشید.



:: برچسب‌ها: مزایای داشتن یک وب سایت اینترنتی,طراحی سایت,طراحی وب سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی

بهترین راه طراحی سایت چیست؟

روش های مختلفی برای ساخت و تاسیس سایت هست. یکی از این روش ها این است که تک تک صفحات سایت را با کد نویسی HTML و CSS بسازیم و روی فضای میزبانی بارگذاری کنید. این عمل ساده و شدنی است. اما باید گفت برای سایت های وسیع با صفحات بسیار این کار مقرون به صرفه نیست و هزینه زیادی را از طراح آن سایت خواهد گرفت. ولی برای سایت هایی با چند صفحۀ ساده بسیار مناسب است.

اما از سایر روش های طراحی سایت، به کارگیری سیستم های مدیریت محتوا ها هستند. این سیستم ها به ما امکان این را می دهند که یک سایت با چند ده هزار صفحه داشته باشیم و بدون اینکه دغدغۀ مدیریت آنها را داشته باشیم، به راحتی بتوانیم صفحات و محتوای جدیدی را به آن اضافه کنیم.

از جمله این سیستم های مدیریت محتوا وردپرس و جوملا هستند که نرم افزارهای رایگانی هستند که روی فضای میزبانی نصب می شوند و به ما امکان تاسیس ساده و تند سایت را می دهند. ما این روش را بهترین روش می دانیم. چون بیش از 90 درصد افرادی که منظور تاسیس و طراحی وب سایت خود را دارند، از این روش استفاده می کنند.

با این توضیحات چه بسا شما هم خواسته باشید با این روش سایت خویش را بسازید.

طراحی وب سایت و اپلیکیشن موبایل



:: برچسب‌ها: طراحی وب سایت,طراحی سایت,طراحی سایت قم ,
:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی

در زمینه طراحی فروشگاه های اینترنتی شرکت های زیادی فعالیت دارند. اما واقعا مشتریان بایستی به کدام شرکت ها اعتماد کنند؟ در زیر عواملی را ذکر کرده ایم که به شما کمک می کند که طراحی فروشگاه اینترنتی برای کسب و کار خود را به کدام شرکت بسپارید:

بررسی رسمی بودن شرکت

قبل از این که قراردادی با شرکت مورد نظر برای طراحی وب سایت یا فروشگاه های اینترنتی خود منعقد نمایید بایستی به نماد های اطمینان و رسمی بودن فعالیت شرکت ها توجه کنید. معمولا شرکت های معتبر دارای نشان اعتماد الکترونیکی هستند و استفاده از پروتکل https یکی دیگر از عواملی است که می تواند در انتخاب شرکت مورد نظر به شما کمک کند.

سابقه کاری شرکت

بررسی سوابق کاری شرکت طراحی فروشگاه اینترنتی شما یک عامل مهم دیگر است که به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید به توانایی های آن شرکت پی ببرید. معمولا شرکت های معتبر سوابق کاری خود را در سایت رسمی شرکت قرار می دهند تا مشتریان و بازدید کنندگان بتوانند تصمیم مناسبی را در مورد همکاری با آن شرکت ها اخذ نمایند.

بررسی قیمت ها و خدمات

یکی از مهم ترین قسمت هایی که شما باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید این است که شرکت طراحی فروشگاه اینترنتی مد نظر شما چه خدماتی را با چه قیمتی به شما ارائه می دهد. بررسی این مورد اغلب نیاز به داشتن بعضی تخصص ها می باشد و به همین خاطر توصیه می شود برای این که بتوانید یک تصمیم مناسب را اخذ کنید سعی کنید با یک شخص مشاور در این زمینه مشورت نمایید.

طراحی فروشگاه اینترنتی



:: برچسب‌ها: طراحی فروشگاه اینترنتی,فروشگاه اینترنتی,طراحی فروشگاه,شرکت های طراحی فروشگاه اینترنتی ,
:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی

امروزه روش های زیادی برایساخت انواع وب سایت ها از جمله وب سایت های تجاری، توریستی، گردشگری وغیره ایجاد شده اند. استفاده کردن از ابزار های آماده مثل وردپرس و جوملا از شایع ترین روش های ساده طراحی وب سایت می باشد. اما زمان طراحی سایت باید کمی خلاقیت به خرج بدهید و با استفاده از ایده هایی مانند ایده های زیر کسب و کار خود را پر رونق تر نمایید.

طراحی وب سایت و اپلیکیشن موبایل

اول: استفاده از وبلاگ های مختلف که می توانید مطالب جالب و با اهمیت را در آن ها قرار دهید و در آن وبلاگ ها آدرس سایت خود را نیز قرار دهید تا بازدید بیشتری کسب کنید.
دوم: سعی کنید در وب سایت خودتان به صورت اختصاصی حول یک موضوع خاصی فعالیت داشته باشید و از پرداختن به مطالب بی ربط و مختلف خودداری نمایید.
سوم: سعی کنید در وب سایت خودتان از گرافیک های جذاب و مرتبط به مبحث سایت استفاده کنید و رابط های کاربری زیبایی را برای کاربران سایت به وجود بیاورید
چهارم: امکان نظر دهی در قسمت های مختلف وبلاگ خود را فعال کنید و در وب سایت خودتان نیز این امکان را فراهم کنید تا فعالیت کاربران در وبلاگ شما افزایش یابد.



:: برچسب‌ها: افزایش کاربران در طراحی وب سایت,طراحی وب سایت,طراحی سایت,طراحی سایت قم ,
:: بازدید از این مطلب : 229
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی

در طراحی وب سایت درسته که میشه با نت پد هم کار کرد ولی با یک ادیتور* خوب میشه سرعت کار رو بالا برد

پیشنهاد من Sublime Text است

http://p30download.com/fa/entry/12517/

از اینجا هم می تونید دانلودشون کنید

ادیتور: نرم افزار های که قدرت ترجمه زبان های برنامه نویسی را ندارند و فقط برای ویرایش کد ها مناسب هستند.

دوستان برای شروع  کار یک توضیحی درباره تگ واینکه اصلا چی هستن ضروریه .تگ از نظر لغوی به معنی برچسب است، اما در زبان های برنامه نویسی و از جمله در html، تگ ها به معنی کدهای تعریف شده این زبان هستند که معمولا به صورت دو قسمتی به کار می روند، قسمت اول نشانگر شروع تگ و قسمت دوم نشانگر پایان آن است، هر قسمت نیز بین علامت های <> محصور شده است، ذکر این نکته نیز ضروری است که بعضی تگ های html تک قسمتی و یکتا هستند، مانند تگ های مربوط به خط یا فاصله.....

 



:: برچسب‌ها: طراحی سایت,طراحی وب سایت,مقدمه طراحی سایت,مقدمه طراحی وب سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 207
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 3 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی

زبان های برنامه نویسی تحت وب برای طراحی وب سایت

برنامه نویسی بحثی مفصل است و گونه ها مختلفی از زبانهای برنامه نویسی برای آن ساخته شده اند که از لحاظ روش شغل ، موارد استفاده و غیره تفاوت های زیادی با همدیگر دارند . بطور کلی زبان های برنامه نویسی به دو گروه ذیل بخش می شوند :

  1.  زبان های برنامه نویسی دسکتاپ
  2. زبان های برنامه نویسی تحت وب

مورد نخست یعنی زبانهایی که برای برنامه نویسی دسکتاپ بهره‌گیری می شوند جهت نگارش برنامه هایی استفاده می شوند که بر روی رایانه قابل اجرا می باشند مثل نرم افزارهای ویندوزی اما زبانهای برنامه نویسی تحت وب برای ساخت برنامه هایی به کار برده می شوند که بر روی شبکه یا همان وب اجرا شده و می توان آنها را بر روی شبکه ای همانند اینترنت انتشار داد این زبان های برنامه نویسی را در اصطلاح زبان های طراحی سایت یا طراحی وب می گویند .در این نوشتار منظور داریم درباره طراحی سایت و زبانهای طراحی سایت بحث نماییم و به مقایسه میان آنها بپردازیم.
زبانهای برنامه نویسی تحت وب را میتوان به دو بخش ایستا و پویا از هم جدا کرد که در اوایل پیدایش برنامه نویسی تحت وب این زبانهای ایستا بودند که همگی کارها را انجام می دادند زیرا در ابتدا زبانهای پویا اصلا ساخته نشده بودند. زبانهای برنامه نویسی تحت وب پویا مزایا و کارایی های زیادی نسبت به زبانهای برنامه نویسی ایستا داشته و بسیار قدرتمندتر از آنها هستند. زبانهای ایستا زمانی استفاده می گردند که تنها بخواهیم وبسایتی با کارائی های اندک و کاملا ساده داشته باشیم ،مثلا سایتی که فقط صفحاتی با اطلاعات و تصاویری مقاوم دارد و هیچ نوع امکاناتی برای تعامل با کاربر نداشته و برای ایجاد هرگونه تغییر در قسمتهای گوناگون سایتمان نیاز به برنامه نویسی و تغییر در کدهای سایت مان داریم.



:: برچسب‌ها: طراحی وب سایت با زبان های برنامه نویسی وب سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 آذر 1396 | نظرات ()